Menu

اخبار

اخبار

حضور شرکت فناوری بن یاخته های رویان در نمایشگاه جانبی کنگره بین المللی رویان
 

حضور شرکت فناوری بن یاخته های رویان در نمایشگاه جانبی کنگره بین المللی رویان

شرکت فناوری بن یاخته های رویان با برپایی غرفه ای در نمایشگاه جانبی نوزدهمین کنگره بین المللی رویان به معرفی محصولات جدید این مرکز پرداخت.
جمعه، 09 شهریور 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، شرکت فناوری بن یاخته های رویان با حضور در نمایشگاه جانبی نوزدهمین کنگره بین المللی رویان که 7 تا 9 شهریور ماه در سالن همایش های رازی برگزار شد، علاوه بر اطلاع رسانی درباره ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف، جدیدترین محصولات این مرکز را معرفی کرد.

 

این مرکز با معرفی محصولات مشتق از ضمائم زایمانی از جمله پانسمان بیولوژیک که از پرده آمنیوتیک تولید می شود و  در درمان زخم‌های مزمن و حاد دیابتی، بهبود و درمان سوختگی‌های درجه 2 و 3، زخم‌هایی که با فشار ایجاد می‌شود و همچنین تسریع روند بهبود پوست در بیماران EB کاربرد دارد، خدمات متنوع خود را و چگونگی استفاده از این خدمات را برای علاقه مندان و پزشکان و متخصصان تشریح کرد.


 

همچنین شرکت فناوری بن یاخته های رویان درباره برنامه انجماد و ذخيره‌سازی خون محیطی به منظور خدمات‌رسانی به بیمارانی که مبتلا به بیماری های: مولتیپل میلوما، لنفوم هوچکین، لنفوم نان‌هوچکین، آنمی آپلاستیک، لوسمی حاد لنفوئیدی، آنمی‌ سلول‌داسی‌شکل و... هستند و هم اکنون توسط شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان و در سطحی وسیع در سراسر کشور در حال ارائه است، اطلاع رسانی کرد.
دیگر خدمات این شرکت از جمله آزمایشگاه فلوسایتومتری و آزمایشگاه تخصصی تعیین HLA مورد استقبال بازدید کنندگان از این نمایشگاه قرار گرفت. 
پایان مطلب/

تصاویر
  • حضور شرکت فناوری بن یاخته های رویان در نمایشگاه جانبی کنگره بین المللی رویان
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.