Menu

اخبار

اخبار

حضور بانک خون بندناف رویان در کنگره بین المللی رویان
 

حضور بانک خون بندناف رویان در کنگره بین المللی رویان

بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولیدمثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی رویان از 7 الی 10 شهریور 1402 (29 آگوست الی 1 سپتامبر 2023)  در محل موسسه رویان برگزار شد.
شنبه، 11 شهریور 1402 | Article Rating

بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولیدمثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی رویان از 7 الی 10 شهریور 1402 (29 آگوست الی 1 سپتامبر 2023)  در محل موسسه رویان برگزار شد. کنگره امسال  هم به صورت حضوری و هم مجازی برگزار شد تا شرکت کنندگان و سخنرانانی که امکان حضور در کنگره را نداشتند بتوانند به شکل مجازی از مطالب و موضوعات مطرح شده در این رویداد علمی بهره مند شوند. طی این رویداد علمی بین المللی اندیشمندان و دانشمندانی از سرتاسر دنیا و از کشورهایی نظیر آمریکا،  اتریش، ایتالیا، چین، اندونزی، ژاپن، پاکستان، آلمان دیگر نقاط و مراکز آموزشی و تحقیقاتی جهان به انتقال و تبادل نظر در حوزه های مورد مطالعه خود پرداخته و آخرین دستاوردها و اطلاعات خود را با دیگر دانشمندان از سرتاسر جهان به اشتراک گذاشتند.

در این کنگره از دکتر مرتضی ضرابی مدیرعامل بانک خون بندناف رویان به عنوان حامی مالی کنگره بین المللی رویان تقدیر شد.

شرکت فناوری بن یاخته های رویان نیز با برپایی غرفه ای در بخش نمایشگاهی کنگره امسال به معرفی آخرین دستاوردها و پیشرفت های علمی و صنعتی خود در حوزه محصولات زایمانی و سلول های بنیادی مشتق شده از این محصولات پرداخت و میزبان جمعی از میهمانان خارجی در غرفه خود بود. همچنین میهمانان خارجی کنگره و جمعی از مدیران و محققان موسسه رویان در ضیافت شامی که از سوی شرکت فناوری بن یاخته های رویان برگزار شده بود حضور یافتند.

پایان مطلب/

تصاویر
  • حضور بانک خون بندناف رویان در کنگره بین المللی رویان
  • حضور بانک خون بندناف رویان در کنگره بین المللی رویان
  • حضور بانک خون بندناف رویان در کنگره بین المللی رویان
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.