ارتباط با ما / پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

ثبت سوال
سلام فرزند بنده در سال 88 به دنیا اومد و قرارداد مرب.ط به ان سال است ولی اطلاعات این قرارداد در سایت شما ناقص است و چندین بار هم از طریق لینک گذاشته شده فرم هویتی را کامل کردم ولی ارسال نمی شود
جمعه، 19 بهمن 1403 - 10:21
هر چی تلاش می کنم با یوزر و پسورد قدیمی وارد بشم سیستم قبول نمی کنه
فراموشی رمز و می زنم میگه یوزر درست نیست
بنیتا در تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۲ در تهران دنیا امده و عضو رویان شده و متاسفانه تاریخ دقیق مبلغی که سالیانه شارژ میکنیم را فراموش کردم، جسارتا چک میفرمایین که بروز شویم
من پارسال سال 1402 قرارداد بستم و هزینه 5 سال رو پرداخت کردم الان وارد میشم با کد ملی میزنه اطلاعات یافت نشد حتی پیامک هم نمیزنه میگه اصلا کاربر وجود نداره با این کد ملی در صورتی که نام کاربری قبلی هنوز روی سیستمم سیو هست. سایت ورود مشکل داره رسیدگی کنید
چهارشنبه، 17 بهمن 1403 - 22:54
با سلام و احترام
اینجانب به شماره قرار داد******** هستم ولی نمی توانم به نام کاربری و رمز عبور برای پرداخت عضویت سالیانه دسترسی پیدا کنم.
لطفا راهنمایی بفرمایید.
چهارشنبه، 17 بهمن 1403 - 20:17
با سلام
متاسفانه نام کاربری را فراموش کرده ام و کد ملی همسرم نیست.
شماره قرارداد**************

ممنون میشم راهنمایی کنید
ﺳﻪشنبه، 16 بهمن 1403 - 23:43
با سلام
بنده دارای فرزند دختر متولد سال 1398 می باشم. هزینه شارژ سالها را تاکنون پرداخت کرده ام ولی اکنون با وارد کردن کد ملی بعنوان نام کاربری، امکان ورود وجود نداشت (پیغام خطایی می دهد مبنی بر اینکه چنین نام کاربری وجود ندارد). مجددا با کد ملی خودم، یک پروفایل جدید ساختم که باز هم قراردادم مشاهده نشد. لطفا راهنمایی نمایید چگونه می توانم به اطلاعات پروفایلم دسترسی داشته باشم؟ با تشکر
ﺳﻪشنبه، 16 بهمن 1403 - 23:11
سلام من بچه اولم پسر هستش و عضو بند ناف رویان هستش .بچه دومم دختر هستش یا نیاز هستش که برای بچه دوم هم بند نافش رو نگهداری کنیم یا نه ؟؟
با سلام و احترام
شماره قرارداد 8003142 ( آرتین حق وردی فرزند سیف اله )
من نام کاربری و رمز عبور را فراموش کرده ام و هر چقدر تلاش میکنم نمی تونم شارژ سالیانه را پرداخت کنم.
ممنون میشوم راهنمائی کنید.
یکشنبه، 14 بهمن 1403 - 15:43
با سلام
بنده دارای فرزند دختر متولد سال 1398 می باشم. هزینه شارژ سالها را تاکنون پرداخت کرده ام ولی اکنون با وارد کردن کد ملی بعنوان نام کاربری، امکان ورود وجود نداشت (پیغام خطایی می دهد مبنی بر اینکه چنین نام کاربری وجود ندارد). مجددا با کد ملی خودم، یک پروفایل جدید ساختم که باز هم قراردادم مشاهده نشد. لطفا راهنمایی نمایید چگونه می توانم به اطلاعات پروفایلم دسترسی داشته باشم؟ با تشکر
صفحه 9 از 18ابتدا   قبلی   4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  بعدی   انتها   
موضوع سوالات
Skip Navigation Links.
پربازدیدترین پرسش ها