ارتباط با ما / پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

ثبت سوال
برای تمدید مزاحم شدم
جمعه، 04 مهر 1404 - 14:58
سلام
من و همسرم از طریق نمایندگی اقدام به پرداخت کامل هزینه‌ها کردیم ولی مشاوره‌ پزشکی خوبی برای موردی که داریم دریافت نکردیم.
سه روز دیگه زایمان داریم و همسرم گلودرد داره که مشکوک به سرما خوردگی هست ولی هیچگونه داروی آنتی بیوتیکی تا حالا مصرف نکرده و میخوام بدونم راهی یا آزمایشی هست که بعد از برداشت نمونه نشون بده این خون سالم هست یا نه؟
یا راهی هست که روز عمل بفهمیم خونی که قراره برداشت بشه سالمه یا خیر؟
پنجشنبه، 03 مهر 1404 - 18:55
سلام وقتتون بخیر
ما چجوری میتونیم از بند ناف ذخیره شده مون استفاده کنیم؟
شرایط استفاده اش به چه صورت؟
واینکه سلول بنیادی الان کجاست؟ من کرمان زایمان کردم.
پنجشنبه، 03 مهر 1404 - 18:34
کدملی رو میزنم میگه عضو نیستی
پنجشنبه، 03 مهر 1404 - 13:49
من برای پسرم سال قبل بند ناف ذخیره کردیم و در این سایت پروفایل داشتم با کد ملی 217****
اما الان نمیتونم وارد پروفایلم بشم میگه موجود نیست
الان می‌خوام وارد بشم و فرزند جدیدم که توو راهه رو ثبت کنم ولی نمیشه
پنجشنبه، 03 مهر 1404 - 00:42
دخترم از سال 1394به دنبال اومد تا چند سال سالیانه برای نگهداری بند ناف هزینه دادین الان شماره تغییر کرده چکار باید بکنیم
رمز عبور فراموش کردم کد ملی منو شناسایی نمیکنه روز آخر مهلت هست
چهارشنبه، 02 مهر 1404 - 16:39
سلام قرارداد من در حساب کاربریم نمایش داده نمیشه.
شماره قرارداد: 19109****
ﺳﻪشنبه، 01 مهر 1404 - 18:01
با سلام
هر کاری میکنم موفق به پرداخت شارژ سالانه نمی‌شوم
لطفاً راهنمایی کنید
دوشنبه، 31 شهریور 1404 - 04:28
سلام، متاسفانه حدود یکسال هست که سیستم نام کاربری و رمز عبور من را جهت پرداخت مبلغ تمدید شارژ سالیانه قبول نمیکند . بارها با مرکز پاسخگویی تماس گرفته ام. فرموده اند که یکماه دیگر مجدد امتحان کنید ولی ۴ ماه گذشته و همچنان سیستم ارور میدهد. لطفا راهنمایی بفرمایید چه کنیم؟ کاربری شماره ملی، رمز اعداد یک الی ۸ را هم وارد کردیم متاسفانه موفق به ورود و پرداخت نشده ایم.
صفحه 8 از 41ابتدا   قبلی   3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  بعدی   انتها   
موضوع سوالات
Skip Navigation Links.
پربازدیدترین پرسش ها