سلام
بنده با کاربری خود وارد سایت میشوم.
در قراردادها ؛ قرارداد اول بنده به شماره ۲۰۱۰۳۰۰۶ وجود ندارد و تنها قرارداد جدید فرزند دوم به شماره ۲۵۱۲۶۸۰۲ نمایش داده میشود.
چرا !!؟؟
برای ورود نام کاربری و رمز عبورم را قبول نمی کند چه کنم
سلام من دو پرونده برای دو فرزندم دارم موعد پرداخت شارژ سالیانه اولی مهرماه ودومی اردیبهشت ماه است الان فقط شارژ اردیبهشت را بدهکار هستم ولی موقع پرداخت دومورد بدهی نشان می دهد چرا؟ این که کدام مورد برای فرزند دوم وپرداخت اردیبهشت است هم قابل تشخیص نیست. اطلاعات فرمها هم اشتباه است. پرونده های خود واطلاعات را هم نمی توانم مشاهده کنم لطفا راهنمایی فرمایید.
با سلام
من ده سال است که با شرکت فناوری بن یاخته های رویان قرارداد بسته ام . گواهی فریز هم دریافت نموده ام .اما متوجه شدم تاریخ شروع قرارداد با تاریخ پایان آن یکی است. چرا تاریخ پایان قرارداد بعنوان مثال 20 سال بعد نمی باشد؟؟
وارد پروفایلم میشه و نمیدونم کجا میتونم فرزند دوم رو ثبت کنم.
تماس گرفتم گفتن درست میکنن برام ولی الان سه روزه گذشته همچنان وارد میشم تغییر نکرده و نمیتونم کاری کنم
سلام. امکان ورود به سایت براساس شماره پرونده و رمز مربوطه وجود ندارد. لطفا راهنمایی بفرمایید. تشکر
سلام.۴ اسفند ماه برای واریز شارژ سالیانه اقدام کردم که امکان ورود به حساب کاربری نبود به صورت تلفنی با شرکت تماس گرفتم گفتند تا دو ماه دیگه مشکل برطرف میشه اقدام کنید امروز هم که اقدام کردم امکان ورود به حساب کاربری ندارم لطفاً راهنمایی بفرمایید
سلام من نام کاربری و رمز عبورم فراموش کردم. برای پرداخت شارژ سالانه
با سلام
کد ملی پدر را که میزنم با عنوان کاربری با این مشخصات یافت نشد روبرو میشوم.قصد پرداخت شارژ سالیانه دارم.تکلیف چیست؟
لطفا جهت بازیابی شملره کاربری به منظور ورود به حساب و پرداخت شارژ راهنمایی فرمایید.