عرض ادب
برای ورود به پنل کاربری نام کاربری شناسایی نمی شود
برای فراموشی رمز اقدام کردم پیغام کاربری با این مشخصات وجود ندارد میاد
در صورتی که یکی دو سال قبل من قرارداد رو شارژ کردم ولی الان میزنه کاربری با این مشخصات وجود ندارد
متاسفانه تلفن هم پاسخگو نیستید
سلام من نمیتوانم وارد سیستم شوم برای پرداخت شارژ یا هزینه و یه مدت پیش تماس گرفتم از همکارانتان گفتند که در حال آبدیت و به روز رسانی سیستم هستیم.
آیا مشکل حل شده است که بتوانیم واریز داشته باشیم؟؟؟
ترس از این دارم که از طرف شما اعلام کنید که واریز نداشته اید و حساب یا قراردادتان کنسل شده است.
لطفا پیگیری و اطلاع رسانی فرمایید .
آیا امکان تقسیط مبلغ قرارداد هست و اگر هست چگونه میتوان انجام داد؟
ممنونم
با سلام
من با رمز عبور خودم نتونستم امروز شارژ سالیانه رو پرداخت کنم میگه نام کاربری یا رمز عبور اشتباه هست لطفا راهنمایی بفرمایین
باسلام
من برای شارژ سالیانه نمیتوانم وارد پرتال خودم شوم و یک حساب کاربری دیگر ایجاد نمودم که در انجا قراردادم موجود نیست
با شماره تماس شرکت هم تماس میگیرم پاسخ نمیدهند
با نام کاریری کد ملی پدر و رمز عیور نمیتوم وارد بشم حتی 1 تا 8 هم زدم
با سلام برای پرداخت شارژ سالیانه با کد ملی پدر نمیتوانم وارد شوم و مرتب خطا میده چرا نمیتونم با شماره قرارداد وارد بشم اصلا دسترسی چرا نداریم شماره قراردادم هست ****876
سلام و عرض ادب ، بنده سال گذشته پرداخت شارژ سالیانه رو فراموش کردم بدم و امسال باید هر دو پرداخت کنم ، الان نگران فسخ قردادم هستم لطفا پیگیر بشید
لینک پرداخت عضویت برای من ارسال نشده وبا شماره درج شده که تماس میگیرم کسی پاسخگو نیست هفته گذشته تماس گرفتم قرار شد لینک پرداخت را ارسال نمایید ولی خبری نیست تا چه زمانی میشود پرداخت نمود با تشکر از شما
سلام
وقت بخیر
فرزند بنده سال ۴۰۲ بدنیا اومد و شروع قرارداد ما با شما بود
هر سال پرداختی ها انجام شده، چند روز پیش شارژ امسال رو هم پرداخت کردم ولی اطلاعات قرارداد موجود نیست
چندین بار تماس گرفتم کسی جواب نمیده
ایمیل زدم پاسخ ندادید
در سایت در قسمت چت ، پیام دادم جواب ندادید
ممنون میشم اطلاعات قرارداد رو به روز کنید و برام ارسال کنید