خانم ها و آقایان محترم سلام،
من علی خسروی هستم با کد ملی **********برای دخترم متولد12/12/1397 تحت قرارداد هستیم ولی به دلیل مهاجرت سیم کارتم غیر فعال شده و من نمیتونم وارد حساب کاربریم بشم و همچنین نمیتونم خودم شارژ سالانه رو پرداخت کنم سوالم اینه آیا راهکاری وجود داره این مشکل رو برام حل کنید؟
با سپاس
خسروی
سلام
وقت بخیر
امکان واریز وجه به صورت 5 ساله هنوز وجود داره آیا؟
و اینکه چرا یه فرم قرارداد درست و حسابی توی پورفایل وجود ندارد؟
من نیاز به راهنمایی دارم
در قسمت قرارداد ها زمانی که روی دکمه پرداخت کلیک می کنم، پیام " خطا در ثبت اطلاعات " می دهد و به صفحه پرداخت منتقل نمی شود.
سلام
نمیتوانم در سایت وارد شوم و شارژ پرداخت کنم
با سلام و وقت بخیر. قرارداد من 20به تاریخ بهمن 1390 است از تایمی که تماس گرفتید برای پرداخت شارژ سالیانه اقدام کردم ولی امکان وارد شدن به سایت پرداخت رو ندارم. در مرحله ورود به حساب کاربری مشتریان قبل از 18 بهمن 1393 خطای 404 می ده
با سلام و احترام با توجه به درج شماره ملی به عنوان نام کاربری ورود میسر نشد. تاجایی که خاطرم هست حتی سال گذشته همه ما مشتریان به دو دسته تقسیم میشدیم (به قبل و بعد یک سالی) و از اون طیق و شماره پرونده امکان ورود داشتیم. اما الان با شماره ملی پدر چه در ورود و چه در فراموشی روز عبور پیام نیافتن نام کاربری یا عدم وجود همچین کاربری رو دریافت میکنم. لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید که بتونیم شارژ سالیانه رو بدون مشکل پرداخت کنیم. ممنونم.
سلام فرزند بنده در سال 88 به دنیا اومد و قرارداد مرب.ط به ان سال است ولی اطلاعات این قرارداد در سایت شما ناقص است و چندین بار هم از طریق لینک گذاشته شده فرم هویتی را کامل کردم ولی ارسال نمی شود
هر چی تلاش می کنم با یوزر و پسورد قدیمی وارد بشم سیستم قبول نمی کنه
فراموشی رمز و می زنم میگه یوزر درست نیست
بنیتا در تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۲ در تهران دنیا امده و عضو رویان شده و متاسفانه تاریخ دقیق مبلغی که سالیانه شارژ میکنیم را فراموش کردم، جسارتا چک میفرمایین که بروز شویم
من پارسال سال 1402 قرارداد بستم و هزینه 5 سال رو پرداخت کردم الان وارد میشم با کد ملی میزنه اطلاعات یافت نشد حتی پیامک هم نمیزنه میگه اصلا کاربر وجود نداره با این کد ملی در صورتی که نام کاربری قبلی هنوز روی سیستمم سیو هست. سایت ورود مشکل داره رسیدگی کنید