ارتباط با ما / پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

ثبت سوال
جمعه، 25 مهر 1404 - 12:14
پرسش: از اعضای سال 96 هستم. همسرم که نام کاربری به نام ایشان هست ایران نیستند و شارژ سالیانه رو به صورت سه ساله در پارسال واریز کردند، اما الان نمیتونن وارد قسمت کاربری بشن، بازیابی رمز هم نمیتونن انجام بدن چون پیام واسشون نمیره. چیکار باید کرد؟
پاسخ:

سلام 

ضمن تشکر از تماس شما، در صورتی که شماره تماسی که در قرارداد ذکر کرده اید در حال حاضر برای دریافت پیامک فعال نیست، باید شماره موبایل جایگزین ارسال فرمایید تا در پنل کاربری شما اصلاح شود. شماره فردی که در ایران زندگی میکند و پیامک رمز برایشان ارسال شود. شماره قرارداد نیز همراه اصلاحیه شماره تماس اعلام فرمایید. متشکرم

موضوع سوالات
Skip Navigation Links.
پربازدیدترین پرسش ها