ارتباط با ما / پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

ثبت سوال
چهارشنبه، 02 مهر 1404 - 16:39
پرسش: سلام قرارداد من در حساب کاربریم نمایش داده نمیشه.
شماره قرارداد: 19109****
پاسخ:

سلام

ضمن تشکر از تماس شما، به منظور بهبود زیرساخت ها اطلاعات کاربری مشتریان محترم در حال بروز رسانی می باشد. لطفا طی دو ماه آینده برای پرداخت شارژ اقدام فرمایید . برای پرداخت نیز از شیوه ورود پیامکی استفاده کنید و شماره تماسی که در قرارداد داده اید را برای دریافت رمز وارد کنید. متشکرم

موضوع سوالات
Skip Navigation Links.
پربازدیدترین پرسش ها