ارتباط با ما / پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

ثبت سوال
یکشنبه، 30 شهریور 1404 - 16:24
پرسش: سلام وقت بخیر من برای فرزندم ذخیره بند ناف انجام دادم تاریخ تولدش مرداد ۹۹ بوده الان میخوام وارد بشم برای تمدید و و پرداخت کلا کد ملی من رو نمیشناسه و میگه کاربری ندارم؟
کد ملی خودم 15022********
هست
پاسخ:

سلام

ضمن تشکر از تماس شما، به منظور بهبود زیرساخت ها اطلاعات کاربری مشتریان محترم در حال بروز رسانی می باشد. لطفا طی دو ماه آینده برای پرداخت شارژ اقدام فرمایید . برای پرداخت نیز از شیوه ورود پیامکی استفاده کنید و شماره تماسی که در قرارداد داده اید را برای دریافت رمز وارد کنید. 
 

موضوع سوالات
Skip Navigation Links.
پربازدیدترین پرسش ها