ارتباط با ما / پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

ثبت سوال
شنبه، 22 شهریور 1404 - 12:23
پرسش: متاسفانه در وب سایت جدید هیچگونه سوابقی از پرداخت‌های گذشته وجود ندارد، برای پرداخت جدید رسیدی صادر نمیشود، در قسمت پروفایل هیچ گونه اطلاعاتی ثبت نشده و امکان ویرایش توسط کاربر ندارد، از نظر کاربرپسند بودن هم امتیازی بیشتر از ۱ نمیگیره. واقعا از شرکت رویان بعید بود این طراحی و این رابط کاربری ها رو تایید کنن. یعنی شما از یک سایت متفرقه یک بسته پفک که میخرین فاکتور میده،سند پرداخت مزده،سوابق خرید داری بعد اینجا اینطوریه.
پاسخ:

سلام

ضمن تشکر از تماس شما، به منظور بهبود زیرساخت ها اطلاعات کاربری مشتریان محترم در حال بروز رسانی می باشد. لطفا طی دو ماه آینده برای پرداخت شارژ اقدام فرمایید . برای پرداخت نیز از شیوه ورود پیامکی استفاده کنید و شماره تماسی که در قرارداد داده اید را برای دریافت رمز وارد کنید. این مشکل به زودی برطرف خواهد شد. ازصبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم 

 

موضوع سوالات
Skip Navigation Links.
پربازدیدترین پرسش ها