پرسش: سلام من نمیتوانم وارد سیستم شوم برای پرداخت شارژ یا هزینه و یه مدت پیش تماس گرفتم از همکارانتان گفتند که در حال آبدیت و به روز رسانی سیستم هستیم.
آیا مشکل حل شده است که بتوانیم واریز داشته باشیم؟؟؟
ترس از این دارم که از طرف شما اعلام کنید که واریز نداشته اید و حساب یا قراردادتان کنسل شده است.
لطفا پیگیری و اطلاع رسانی فرمایید .
پاسخ: سلام
ضمن تشکر از تماس شما، لطفا از شیوه ورود پیامکی استفاده فرمایید و شماره تماسی که در قرارداد ذکر کرده اید را ثبت کنید. کد ورود به آن شماره ارسال می شود. برای ورود به کارتابل و پرداخت شارژ سالیانه اقدام فرمایید.
قرارداد ذخیره سازی خون بندناف فرزندتان از سوی بانک خون بندناف رویان بدون اطلاع به شما فسخ نمی شود.
متشکرم