ارتباط با ما / پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

ثبت سوال
پنجشنبه، 08 خرداد 1404 - 14:25
پرسش: سلام و احترام
من سال 1394 فرزند اول و سال 1401 فرزند دوم را قرارداد داشتم و چندین بار شارژ سالیانه و بعد هم 5 ساله انجام دادم. سایت قبلی شما با کد ملی من وارد میشد ولی الان اصلا نام کاربری من را نمی شناسد و دوباره ثبت نام زدم ولی اطلاعات قبلی را نیاورد.
ضمنا با شماره قرارداد و کد ملی خودم هم نتوستم وارد بشم. لطف میکنید بفرمایید که اطلاعات ما چکار شده؟ آیا نمونه ها مثل سایت نگهداری می شه؟ چندین نوبت هم شماره تماس گرفتم با خط 051-38189000 و کد 1 ارتباط با مشتریان کسی جواب نداد
پاسخ:

سلام

ضمن تشکر از تماس شما، به جهت به روز رسانی و تغییراتی در نرم افزار بانک خون بندناف رویان، طی یک  ماه آینده فرآیند به روز رسانی اطلاعات در نرم افزار جدید انجام می شود. لطفا تا یک ماه آینده صبور باشید و بعد از این زمان به سایت مراجعه فرمایید. متشکرم

 

شماره تماس شرکت: 021-27635000 واحد ارتباط با مشتریان

موضوع سوالات
Skip Navigation Links.
پربازدیدترین پرسش ها