Menu

اخبار

اخبار

مصاحبه مدیرعامل بانک خون بندناف رویان با برنامه " خونه زندگی"/ فیلم
 

مصاحبه مدیرعامل بانک خون بندناف رویان با برنامه " خونه زندگی"/ فیلم

مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با حضور در برنامه تلویزیونی" خونه زندگی" به بیان توضیحاتی درباره فعالیت های شرکت و دستاوردهای آن پرداخت .
دوشنبه، 07 آذر 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، دکتر مرتضی ضرابی مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان روز یکشنبه 6 آذرماه با حضور در برنامه " خونه زندگی" که از شبکه استانی البرز پخش می شود درباره فعالیت های بانک خون بندناف، درمان بیماران مبتلا به فلج مغزی، درمان بیماران مبتلا به سرطان خون و توضیحاتی درباره مهمترین دستاوردهای این مرکز در یکساله گذشته پرداخت. 

 

 

طرح تحقیقاتی تزریق سلول‌های بنیادی خونساز و سلول‌های بنیادی مزانشیمی خون بند ناف برای کودکان ۴ تا ۱۴ سال مبتلا به فلج مغزی از سال ۹۷ با همکاری مرکز طبی کودکان آغاز شد.  ۱۲۰ بیمار در این طرح تحقیقاتی، در سه گروه مورد تزریق قرار گرفتند و برخی از بیماران حتی نوبت دوم و سوم رو هم دریافت کردند.

امروزه تحقیقات گسترده‌ای به منظور درمان بیماری‌ها و ضایعات عصبی، ترمیم بافت‌های آسیب دیده قلبی و استخوانی، ترمیم سوختگی‌ها و ضایعات پوستی، ترمیم لوزالمعده و ترشح انسولین و ترمیم سایر بافت‌های آسیب دیده با استفاده از سلول‌های بنیادی مغز استخوان، خون بندناف و سایر سلول‌های بنیادی یک فرد بالغ درحال انجام است. ترمیم لوزالمعده وترشح انسولین و ترمیم سایر بافت های آسیب دیده با استفاده از سلول‌های بنیادی مغز استخوان، خون بندناف و سایر سلول‌های بنیادی یک فرد بالغ درحال انجام است.

 

تصاویر
  • مصاحبه مدیرعامل بانک خون بندناف رویان با برنامه " خونه زندگی"/ فیلم
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.