Menu

اخبار

اخبار

بانک خون بندناف رویان؛ حامی رویداد بایو تلنت
 

بانک خون بندناف رویان؛ حامی رویداد بایو تلنت

رویداد بایو تلنت 5 اردیبهشت ماه با محورهای سلول درمانی، ژن درمانی، مهندسی بافت، بایومتریال و تجهیزات آزمایشگاهی و مواد مصرفی پزشکی بازساختی برگزار می شود. 
یکشنبه، 02 اردیبهشت 1403 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، اولین و بزرگ‌ترین تلنت‌شو علمیِ کشور برای معرفی ،کشف و پرورش نوابغ عصر جدید 5 ام اردیبهشت ماه 1403 در دانشگاه تهران از ساعت 8 الی 17 برگزار می شود. 
 بانک خون بندناف رویان حامی این رویداد علمی است. در بایوتلنت فرصتی فراهم ‌می‌شود تا ایده‌های‌ محصول‌محور، در حضور ۱۰۰‌ها نفر و توسط متخصصین این حوزه مورد داوری و ارزیابی قرار بگیرد.
دکتر مرتضی ضرابی، مدیرعامل بانک خون بندناف رویان به عنوان داور رویداد استم سل بایو تلنت، در این برنامه حضور خواهند یافت. هیات داوری متشکل از برترین متخصصان در رشته های علمی مختلف، پروژه ها را ارزیابی می کنند و بازخورد ارزشمندی را به شرکت کنندگان ارائه می دهند و آنها را به سمت پیشرفت راهنمایی می کنند.
فرصت ‌های شبکه ‌سازی
شرکت‌ کنندگان در این رویداد، شانس بی‌ نظیری برای برقراری ارتباط با دانشمندان، مربیان، متخصصان صنعت و سرمایه گذاران دارند که سبب تقویت همکاری ‌ها، تبادل دانش و پیشرفت علمی آنها می ‌شود. این رویداد به نوآوری در زمینه های مختلف، از پزشکی، داروسازی و بیوتکنولوژی گرفته تا هوش مصنوعی و فراتر از آن، توجه ویژه ای دارد. شرکت کنندگان تشویق می شوند تا راه حل های پیشرفته و مفاهیم آینده نگر را ارائه دهند.


مسیری به سمت فرصت های جدید
این رویداد به عنوان مسیری به سوی فرصت ها، ارتباط با فعالان در صنعت و نمایش استعدادها به مخاطبان، عمل می کند و جامعه علمی را با دیدگاه های تازه و راه حل های نوآورانه غنی می کند.
پایان مطلب/

تصاویر
  • بانک خون بندناف رویان؛ حامی رویداد بایو تلنت
  • بانک خون بندناف رویان؛ حامی رویداد بایو تلنت
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.