Menu

اخبار

اخبار

بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی رویان آغاز به کار کرد
 

بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی رویان آغاز به کار کرد

بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی رویان از امروز سه شنبه آغاز به کار کرده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
ﺳﻪشنبه، 07 شهریور 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، در بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی تولیدمثل، نوزدهمین کنگره سلول‌های بنیادی و هجدهمین سمینار پرستاری‌مامایی که از امروز سه شنبه 7 شهریور ماه در محل سالن همایش های پژوهشگاه رویان با مشارکت بانک خون بندناف رویان و پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی آغاز به کار کرده است،  ۱۰۲ سخنران داخلی و خارجی در سه برنامه علمی سخنرانی خواهند کرد و ۷۷ سخنران داخلی و ۲۵ سخنرانی خارجی از ۱۵ کشور مشارکت خواهند داشت.

روح الله فتحی دبیر اجرایی بیست و چهارمین کنگره و جشنواره بین‌المللی رویان در مورد آثار پذیرفته شده توسط دبیرخانه کنگره، اظهار کرد: دبیرخانه کنگره امسال ۳۶۹ طرح پژوهشی در سه زمینه علمی دریافت کرده است که در حوزه پزشکی تولیدمثل ۱۹۵ طرح به صورت پوستر و ۱۲ طرح به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد. در حوزه کنگره سلول‌های بنیادی ۹۹ طرح به صورت پوستر و ۹ طرح به صورت سخنرانی ارائه می‌شود. در سمینار پرستاری و مامایی نیز ۳۱ طرح به صورت پوستر و ۳ طرح به صورت سخنرانی پذیرفته شده‌اند.

وی اظهار کرد: وزرات بهداشت امتیاز بازآموزی ۱۰ را برای کنگره پزشکی تولیدمثل و کنگره سلول‌های بنیادی در نظر گرفته است.

معاون آموزشی پژوهشگاه رویان با بیان این‌که کنگره امسال به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، گفت: علاوه بر این‌که سخنرانان به صورت حضوری و مجازی سخنرانی خواهند داشت، شرکت‌کنندگان نیز به صورت حضوری و مجازی می‌توانند از برنامه‌های علمی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: امسال ۱۰۲ سخنران داخلی و خارجی در سه برنامه علمی خواهیم داشت. ۷۷ سخنران داخلی و ۲۵ سخنران خارجی از ۱۵ کشور مشارکت خواهند داشت. همچنین امسال نیز از حمایت مراکز علمی و شرکت‌های دارویی و تجاری فعال در حوزه پزشکی برخوردار هستیم و ۴۰ مرکز داخلی و خارجی حامیان علمی معنوی و مادی پژوهشگاه رویان هستند.

وی افزود: امسال نیز برنامه‌های جنبی کنگره مانند مسابقه بهترین خواننده پوستر، بهترین شنونده سخنرانی‌ها و ...  همانند سال‌های قبل برگزار خواهد شد. همچنین امسال طی داوری‌هایی که انجام گرفته به صورت خاص،  سه طرح برگزیده از بین ۳۶۹ طرح رسیده در سه حوزه پزشکی تولیدمثل، سلول‌های بنیادی و زیست‌فناوری انتخاب شده‌اند.

تصاویر
  • بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی رویان آغاز به کار کرد
  • بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی رویان آغاز به کار کرد
  • بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی رویان آغاز به کار کرد
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.