ارتباط با ما / پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

ثبت سوال
دوشنبه، 03 شهریور 1404 - 09:52
پرسش: سلام من نمیتوانم وارد سیستم شوم برای پرداخت شارژ یا هزینه و یه مدت پیش تماس گرفتم از همکارانتان گفتند که در حال آبدیت و به روز رسانی سیستم هستیم.
آیا مشکل حل شده است که بتوانیم واریز داشته باشیم؟؟؟
ترس از این دارم که از طرف شما اعلام کنید که واریز نداشته اید و حساب یا قراردادتان کنسل شده است.
لطفا پیگیری و اطلاع رسانی فرمایید .
پاسخ:

سلام 

ضمن تشکر از تماس شما، لطفا از شیوه ورود پیامکی استفاده فرمایید و شماره تماسی که در قرارداد ذکر کرده اید را ثبت کنید. کد ورود به آن شماره ارسال می شود. برای ورود به کارتابل و پرداخت شارژ سالیانه اقدام فرمایید.

قرارداد ذخیره سازی خون بندناف فرزندتان از سوی بانک خون بندناف رویان بدون اطلاع به شما فسخ نمی شود. 

متشکرم

موضوع سوالات
Skip Navigation Links.
پربازدیدترین پرسش ها