با سلام و احترام ،با توجه به اینکه در تاریخ 25 بهمن 1399 خورشیدی ،بند ناف دخترم رو جهت نگهداری به مرکز شما سپردیم . در حال حاضر با کد ملی امکان ورود به سیستم رو نداریم . چندین بار تلفنی تماس گرفته شد ولی پاسخی ندادید . لطفا با بنده تماس بگیرید
سلام وقت بخیر.
دو تا سوال داشتم.
یکی اینکه مدت نگهداری سلولها چقدر هستش؟
و اینکه اگر در این مدت شرایط نگهداری از طرف شما رعایت نشه و مشکلی برای نمونه پیش بیاد که خراب شه بندی در قرارداد وجود داره که خسارت رو جبران بکنه و هزینه عودت داده بشه؟
ممنون
با سلام، احتراماً میخواستم بپرسم هزینه سال 1404 توسط اینجانب پرداخت شده یا نه چون قبلا یه سری صحبت کردم با کارشناسان شما گفتن سر سالش از طریق پرتال میتونین حق عضویت پرداخت کنین، چون من الان هر کار میکنم بعد از انتخاب سالش قسمت پایین عدد نمینویسه که وصل بشه به بانک برای پرداخت و فقط صفر مینویسه
وقت بخیر
برای ثبت نام نوزاد دوم (خانم هفته ۳۵ بارداری است) - داخل پنل هیچ گزینه ای برای ثبت نیست و فقط قراردادهای قبلی رو نشون میده
کد کاربری و میزنم پیام میاد کاربری با این مشخصات وجود ندارد لطفا راهنمایی کنید
وقتی وارد میشم شماره قرارداد وجود نداره فسخ شده ؟
سللم برای پسرم سال ۹۵ انجام شد تا الان هم هر سال پرداخت کردم الان در تاریخ ۳ تیر ۱۴۰۴ سایت مشکل داره و امکان پرداخت نداره برای دخترم که سال ۴۰۱ بود انجام شد ولی تو سایت تاریح تا یکسال دیگه تمدید نشد و به نظر سایت مشکل داره الان باید چیکار کنم
با سلام و احترام
من سال 1402 اقدام به عقد قرارداد کردم و شارژ چند ساله انجام دادم قبلا برای ورود به سایت با کد ملی من وارد میشد ولی الان اصلا نام کاربری من رو نمیشناسه و دوباره ثبت نام زدم ولی اطلاعات بالا نیومد.
چندین نوبت هم شماره تماس گرفتم با خط 051-38189000 و کد 1 ارتباط با مشتریان کسی جواب نداد
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
عرض سلام و وقت بخیر
بنده شارژ سالیانه رو با یک روز تاخیر بعد از فرصت یک هفته ای داده شده برای پرداخت ، انجام دادم یعنی اخرین مهلت پرداخت ۳/۲۹ بوده ولی من واریز رو ۳/۳۰ انجام دادم . ایا تمدید مورد تایید است و مشگلی نداره ؟؟
کد ملی پدر ۰۰۵۷****۲۵۰
فرزند : پدرام خلیل زاده
سلام من نام کاربری و رمز عبور را گم کرده ام . چی کار باید انجام بدم