پرسش: با سلام و احترام قراردادی دارم مربوط به سال 1400 و شارژ 5 سال انتخاب کردم و الان خواستم وارد و نسبت به تمدید شارژ اقدام کنم
متاسفانه وارد سایت نمیشه و چه با شماره تلفن و کد ملی با پیغام کاربر شناسایی نشد مواجه میشم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چطوری به پنل کاربری میتونم دسترسی پیدا کنم
پاسخ: سلام
ضمن تشکر از تماس شما، به جهت به روز رسانی و تغییراتی در نرم افزار بانک خون بندناف رویان، طی 2 ماه آینده فرآیند به روز رسانی اطلاعات در نرم افزار جدید انجام می شود. لطفا تا 2 ماه آینده صبور باشید و بعد از این زمان به سایت مراجعه فرمایید. متشکرم