Menu

اخبار

اخبار

هفتمین همایش سالیانه دفاتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان برگزار شد
 

هفتمین همایش سالیانه دفاتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان برگزار شد

هفتمین همایش سالیانه دفاتر نمایندگی شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان با حضور مدیران و مسئولان مرکز و دفاتر نمایندگی سراسر کشور در محل سالن همایش‌های فارابی هتل اوین برگزار شد. 
یکشنبه، 22 مهر 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، در هفتمین همایش سالیانه دفاتر نمایندگی شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان که روز پنج شنبه 19 مهرماه برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌ها و خدمات جدید شرکت، دفاتر نمایندگی به ارائه گزارش عملکرد یک ساله خود پرداختند.
در این همایش یک روزه دکتر مرتضی ضرابی مدیرعامل شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان به تبیین اهداف و برنامه‌های جدید شرکت پرداخت و عنوان کرد که هم‌اکنون شرکت با ارائه خدمات جدید و برنامه ریزی برای تولید محصولات بیولوژیک از قبیل پانسمان‌های بیولوژیک که به‌زودی به بازار عرضه خواهند شد، از حالت تک محصولی خارج شده است. علاوه بر این دکتر ضرابی به تشریح فعالیت‌های شرکت در خصوص بانک خون محیطی و اهمیت این موضوع برای درمان بیماران سرطانی پرداخت.


در ادامه برنامه، ضمن ارائه گزارش عملکرد دفاتر استانی از سوی مدیران دفاتر، امیر باجوری مدیر درمان مرکز سلول درمانی پژوهشگاه رویان به معرفی خدمات سلول درمانی و پیشرفت‌های این مرکز پرداخت و اشکان مزدگیر مدیر توسعه و تعالی شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان ضمن معرفی محصولات و خدمات جدید این مرکز برنامه‌هایی را برای گسترش این فعالیت‌ها در مراکز استان و دفاتر نمایندگی مطرح کرد.


انسیه دهقان پزشک مشاور شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان نیز در ادامه همایش به سخنرانی در خصوص پیوندهای انجام شده با کمک سلول‌های بنیادی خون بندناف پرداخت و پس از آن رکسانا زواری از کارشناسان این مرکز ضمن ارائه توضیحاتی درباره محصولات مشتق از پرده آمنیوتیک، به سؤالات شرکت کنندگان در این خصوص پاسخ داد.
در ادامه همایش نیز مدیران دفاتر به ارائه گزارش عملکرد پرداختند و همچنین خدمات HLA که طی ماه های گذشته به مجموعه خدمات بانک خون بندناف رویان اضافه شده است و نیز خدمات آزمایشگاه فلوسایتومتری توسط محمد کاظمی از کارشناسان شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان توضیح داده شد.

پایان مطلب/

تصاویر
  • هفتمین همایش سالیانه دفاتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان برگزار شد
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.