Menu

اخبار

اخبار

نتایج مسابقه خاطره نویسی و نقاشی ویژه "خانواده بزرگ بانک خون بندناف رویان" اعلام شد
 

نتایج مسابقه خاطره نویسی و نقاشی ویژه "خانواده بزرگ بانک خون بندناف رویان" اعلام شد

بانک خون بندناف رویان به مناسبت  24 آبان ماه روز جهانی خون بندناف،  مسابقه خاطره نویسی و نقاشی ویژه اعضای بانک خون بندناف رویان برگزار کرد.
چهارشنبه، 13 دی 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) نتایج مسابقه خاطره نویسی و نقاشی ویژه "خانواده بزرگ بانک خون بندناف رویان" اعلام شد.

باموافقت مدیرعامل محترم بانک خون بندناف رویان دکتر مرتضی ضرابی،  کلیه شرکت کنندگان در مسابقه خاطره نویسی شایسته دریافت جایزه اعلام شدند و هدیه ای به رسم یادبود به همه شرکت کنندگان در این مسابقه اهدا خواهد شد.

شرکت کنندگان در مسابقه خاطره نویسی 52 نفر بوده اند که با توجه به مشارکت این عزیزان که بدون شک باعث دلگرمی ما بوده ، از انجام قرعه کشی خودداری کرده و به همه شرکت کنندگان در مسابقه که خاطرات خواندنی و جذاب خود را برای ما ارسال کرده بودند هدیه ای تقدیم خواهد شد.

در زمان برگزاری مسابقه اعلام شده بود به 5 نفر به قید قرعه جایزه اهدا می شود.

مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان

برای مسابقه اینستاگرامی که کودکان و نوجوانان (3 الی 16 سال ) عضو بانک خون بندناف رویان (خون بندناف آنها در بانک خون بندناف رویان ذخیره سازی شده است) به صورت مجازی نقاشی ارسال کرده بودند و  موضوعات ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف، پیوند سلول های بنیادی خون بندناف، خون بندناف، بانک خون بندناف رویان و  سلول های بنیادی را ترسیم و در صفحه اینستاگرام پدر ، مادر یا خود بارگذاری و پیج بانک خون بندناف رویان را به آدرس (royan_cbb#) تگ کرده بودند نیز قرعه کشی انجام شد. پیش از این قرار بود به 5 نفر از برگزیدگان جایزه اهدا شود که با موافقت مدیرعامل محترم از بین 130 شرکت کننده در مسابقه قرعه کشی و به 10 نفر از شرکت کنندگان هدیه ای به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.

اسامی برندگان مسابقه نقاشی:

آناهیتا قزلباش

مبین رشید

نیکا حبیبی

لینا طیلاقی

سوگل قربانی

بهزاد شادابی

حنانه ستاری

محمدطاها کمار

آوینا کربعلی

شایگان شکیب

پایان مطلب/

تصاویر
  • نتایج مسابقه خاطره نویسی و نقاشی ویژه "خانواده بزرگ بانک خون بندناف رویان" اعلام شد
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.