Menu

اخبار

اخبار

حضور شرکت فناوری بن یاخته های رویان در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران
 

حضور شرکت فناوری بن یاخته های رویان در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران

سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران Smart City Expo 2022 با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار)، از تاریخ دوازدهم الی چهاردهم تیرماه سال ۱۴۰۱ در مصلی تهران برگزار خواهد شد.
شنبه، 11 تیر 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، شرکفت فناوری بن یاخته های رویان با حضور در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران به معرفی محصولات و خدمات این مرکز خواهد پرداخت .

 روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد: سومین نمایشگاه شهر هوشمند با توجه به تجربیات بدست آمده از دوره‌های قبلی با رویکردی نوین در ایجاد تعاملی سازنده و با هدف ترویج مباحث این حوزه و آشنایی سازمان‌ها و شهروندان با مفاهیم و رویکردهای این عرصه، ایجاد همبستگی و هم افزایی ملی و بین المللی و ارایه دستاوردهای سازمان ها، دستگاه ها، شهرداری ها، بخش خصوصی، شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ‌ها در محورهای مرتبط با شهر هوشمند و هوشمندسازی برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه ۲۳۰ سازمان، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها حضور خواهند داشت.

همچنین  برگزاری کنفرانس شهر هوشمند با بیش از ۴۰ سخنران بین‌المللی و داخلی،  برگزاری کارگاه‌های آموزشی،  رونمایی از ۳۶ طرح نوین فناورانه شهری،  حضور هیئت‌هایی از کشورهای ترکیه، فلسطین، پاکستان، نیجریه، نیکاراگوئه، رومانی، استرالیا و کانادا از جمله برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

 

سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران Smart City Expo 2022 با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار)، از 12 الی 14 تیرماه سال ۱۴۰۱ در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

 

پایان مطلب/

تصاویر
  • حضور شرکت فناوری بن یاخته های رویان در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران
  • حضور شرکت فناوری بن یاخته های رویان در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.