Menu

اخبار

اخبار

حضور بانک خون بندناف رویان در دومین کنگره بین المللی وانا
 

حضور بانک خون بندناف رویان در دومین کنگره بین المللی وانا

دومین کنگره بین المللی کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا (وانا)، ۲۰ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.
دوشنبه، 18 اردیبهشت 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی ، بانک خون بندناف رویان با حضور در دومین کنگره بین المللی کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا (وانا)، به معرفی دستاوردهای پژوهشی خود خواهد پرداخت. همچنین شرکت فناوری بن یاخته های رویان در نمایشگاه جانبی این کنگره نیز حضور خواهد داشت.

دکتر معصومه نوری مدیر آزمایشگا تحقیقات بانک خون بندناف رویان در این کنگره درباره بانک خون بندناف و محصولات مشتق از ضمائم زایمانی سخنرانی خواهند کرد.

در نمایشگاه جانبی این کنگره که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود، بانک خون بندناف رویان با برپایی غرفه ای به معرفی محصولات و دستاوردهای خود خواهد پرداخت. 

دومین کنگره بین المللی کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا (وانا) که زمینه ساز پژوهش‌های مشترک علمی است با موضوع زیست فناوری کاربردی به عنوان شاخه‌ای از کنگره بین المللی رویان و با رویکرد پرداختن به آخرین دستاوردهای علمی در زمینه نقش زیست فناوری در صنعت و درمان، در سطح جهانی و با تمرکز بر کشورهای منطقه WANA [West Asia and North Africa]  برگزار می‌شود.

این کنگره علمی با حمایت مالی شرکت فناوری بن یاخته های رویان به مدیریت دکتر مرتضی ضرابی برگزار خواهد شد.

نخستین کنگره بین المللی کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا موسوم به «کنگره وانا» سال گذشته در هتل ارغوان مشهد مقدس برگزار شد. این کنگره بین المللی در 18 و 19 خرداد ماه میزبان اساتید و متخصصین ایرانی و غیر ایرانی با موضوع «مسائل و چالش های مهم تولید مثل و درمان ناباروری» به صورت مجازی و حضوری بود.

پایان مطلب/

تصاویر
  • حضور بانک خون بندناف رویان در دومین کنگره بین المللی وانا
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.