Menu

اخبار

اخبار

به 194 دلیل خون بندناف نوازدان را باید ذخیره سازی کرد
 

به 194 دلیل خون بندناف نوازدان را باید ذخیره سازی کرد

تاکنون بیش از 40 هزار نفر با استفاده از سلول های بنیادی خون بندناف در دنیا درمان شده اند. شاید در ابتدا بسیار اندک به نظر برسد ولی فوق العاده زیاد است.
شنبه، 21 بهمن 1396 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، تاکنون بیش از 40 هزار نفر با استفاده از سلول های بنیادی خون بندناف در دنیا درمان شده اند . این بدان معنا است که 40 هزار نفر که اکثر آنها نیز کودک هستند، زندگی خود را ذخیره ساخته یا به وسیله چیزی که به طور معمول به دور انداخته می شد ارتقاء و بهبود بخشیده اند؛ یعنی خون بندناف و جفت .
هر یک از این بیماران داستانی دارند که دلیل کاملا خوبی برای حفظ سلامتی خانواده خود ابراز می کنند.
در حال حاضر بیش از 80 موقعیت دشوار می تواند توسط سلول های بنیادی خون بندناف درمان شود از قبیل : لوکمی ، نوروبلاستوما ، بیماری سلول های داسی شکل ، دیابت نوع یک ، فلج مغزی ، بیماری کراب و غیره . هر یک از اینها دلیل قدرتمندی است مبنی بر اینکه خون بندناف نوزاد خود را ذخیره سازیم.
از این واقعیت نیز که بگذریم و حتی بیشتر از آن ، بنیاد پرنتزگاید برای خون بندناف تخمین زده است که در حال حاضر بیش از 114 مطالعه و بررسی آزاد بر روی خون بندناف در حال انجام است. 
این آزمون ها و آزمایشات توانمندی بالقوه خون و بافت بندناف را به منظور بررسی سکته مغزی، بیماریهای ریوی، بینایی، ناباروری، بیماریهای قلبی و غیره کشف کرده اند ... درمان 40000 نفر که دارای 80 مشکل و نقیصه بوده اند و 114 آزمایش، مطالعه و تحقیق در دست اقدام . 114 دلیل عالی و مهم که ما را مجاب می کند تا  از هم اکنون نسبت به سرمایه گذاری برای خیره سازی خون بندناف اقدام نماییم.
 این یعنی به طور کلی 194 دلیل خوب برای ذخیره سازی خون بندناف یا به عبارتی 110 دلیل برای هر روز در سال 2018 .علاوه بر درمان 40 هزار نفر.
آنچه که باید از ذخیره سازی خون بندناف در سال 2018 انتظار داشت
به عنوان ترسیم نقشه سال جدید، انتظار مشاهده رویدادهای جدید و روشنی را در ارتباط با پزشکی بازتولیدی داریم . در سال 2017 شاهد کار دانشمندان و متخصصان در زمینه سلولهای بنیادی خون و بافت بندناف بودیم که توسط جوایز و هدایایی جشن گرفته شد و مورد حمایت قرار گرفت . کار جدید به منظور حمایت از خانواده ها در برابر هزینه های درمان با استفاده از سلولهای بنیادی صورت گرفت و آن همان راه ندازی و برگزاری موفقیت آمیز روز جهانی خون بندناف بود و مهمتر از تمام این موارد این بود که در سال 2017  سلولهای بنیادی خون بندناف مورد استفاده قرار گرفت تا طیف گسترده ای از بیماریها و شرایط حاد را بیش از پیش درمان نماید .
با آزمایشات جدیدی که در دست اجرا است و تحقیقات نوین، این امر بسیار جالب و مهیج به نظر می رسد که این امکان وجود داشته باشد که در سال 2018 شاهد این باشیم که بیماران بیشتری با استفاده از سلولهای بنیادی خون بندناف حتی بیش از پیش و برای بیماری های مختلفی درمان شوند.
در سال 2018 همچنین این امکان و احتمال وجود دارد که سلولهای بنیادی مزانشیمی حاصل از بافت بندناف به عنوان یک ماده ارزشمند درمانی پدیدار شده و حوزه کاملا جدید از درمان را برای درمان بیمارها و شرایط خاص باز کند که در آنها سلولهای بافت های استخوان، ماهیچه و یا تاندون آسیب دیده اند .
پایان مطلب/
 

تصاویر
  • به 194 دلیل خون بندناف نوازدان را باید ذخیره سازی کرد
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.