Menu

اخبار

اخبار

بانک خون بندناف رویان حامی مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان
 

بانک خون بندناف رویان حامی مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان

چهاردهمین دوره مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان به میزبانی جهاد دانشگاهی اردبیل با موضوع کاربرد پزشکی بازساختی؛ برگزار می‌شود.
دوشنبه، 02 مرداد 1402 | Article Rating

به روابط عمومی، چهاردهمین دوره مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان با حمایت مالی بانک خون بندناف رویان برگزار می شود.

 دکتر روح الله فتحی معاون آموزشی پژوهشگاه رویان،  با بیان این مطلب گفت: چهاردهمین مدرسه تابستانی مردادماه جاری، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه‌های دیگر برگزار می‌شود.

دکتر روح الله فتحی موضوع چهاردهمین دوره مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان را «کاربرد پزشکی بازساختی» عنوان کرد و افزود: این مدرسه تابستانی که امتیاز بازآموزی دارد برای دانشجویان، اساتید دانشگاه و متخصصین با رشته‌های مرتبط و با سخنرانی اساتید برجسته ملی و بین‌المللی طی سه روز به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزش پژوهشگاه رویان به موضوعات اصلی چهاردهمین دوره مدرسه تابستانی اشاره کرد و ادامه داد: اصول پزشکی بازساختی، پزشکی بازساختی در بیماری‌های نورولوژیک، پزشکی بازساختی و ایمونوتراپی در سرطان، پزشکی بازساختی در بیماری‌های کبد و گوارش، پزشکی بازساختی در رویکردهای مهندسی ژنتیک، پزشکی بازساختی در بیماری‌های پوستی، پزشکی بازساختی در مهندسی بافت، شتابدهی ایده‌های دارای قابلیت تجاری‌سازی، روند تولید در بازار پزشکی بازساختی، موضوعات اصلی این مدرسه تابستانی است.

ایشان آموزش‌های دانش‌آموزی در کنار آموزش تخصصی را جزء برنامه‌های معاونت آموزشی عنوان کرد و گفت: مدرسه بین‌المللی تابستانی می‌تواند بهترین فرصت برای آموزش این قشر از جامعه باشد.

فتحی بر آموزش‌های ترویجی- فرهنگی در استان‌ها با کمک و همراهی انجمن‌های علمی و تخصصی دانشجویی تأکید کرد و گفت: در این راستا نیاز است از ظرفیت‌های انجمن‌های دانشجویی برای تغییر روند فعلی و ایجاد رونق علمی برای افزایش وزن فرهنگی آن استفاده کرد.

 

گفتنی است رویداد چهاردهمین دوره مدرسه تابستانی پژوهشگاه رویان از ۲۳ لغایت ۲۵ مرداد ماه  در محل سالن اجتماعات پژوهشگاه رویان برگزار خواهد شد. دبیر علمی این رویداد، دکتر مسعود وثوق و دبیر اجرایی آن خانم مهدیه هاشمی هستند. علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی به سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان به آدرس www.royan-edu.ir مراجعه کنند.

پایان مطلب/

تصاویر
  • بانک خون بندناف رویان حامی مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.