درباره شرکت / اخبار
Skip Navigation Links.
Skip Navigation Links.

اخبار

نیازمند همکاری مستمر متخصصان زنان و زایمان هستیم

نیازمند همکاری مستمر متخصصان زنان و زایمان هستیم

02 آذر 1404

32

چاپ
کپی

کپی شد

https://www.rsct.ir/news/ID/7345

در گردهمایی مدیران و مسئولان بانک خون بندناف رویان بر آگاهی رسانی عمومی درباره ارزش ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی، در گردهمایی مدیران و مسئولان دفاترنمایندگی بانک خون بندناف رویان که باحضور دکتر مرتضی ضرابی مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان، دکتر مجید سلطانی مدیر خدمات پزشکی، دکتر سعید آبرون مدیر فنی، احسان جان زمین سرپرست بازاریابی و امور نمایندگی ها ، امیرحسین شریفی مسئول ارتباط با مشتری، دکتر معصومه نوری مدیر آزمایشگاه تحقیقات، دکتر انسیه دهقان پزشک مشاور، دکترامین خوش اخلاق مسئول برنامه ریزی دفاتر نمایندگی، راضیه رضایی مسئول کنترل کیفی، ابراهیم رجبیان مسئول دفاتر نمایندگی و جمعی دیگر از همکاران برگزار شد بر لزوم آگاهی رسانی به پزشکان متخصص زنان و زایمان و همچنین عموم مردم درباره ارزش و مزایای خون بندناف وپتانسیل های درمانی آن تاکید شد.

در گردهمایی دفاتر نمایندگی  بانک خون بندناف رویان که دکتر حسین زاده رییس جهاددانشگاهی و دکتر قشلاقی معاون پژوهشی استان آذربایجان غربی ، بنی مهدی معاون پژوهشی استان چهارمحال و بختیاری، خانم دکتر دهقانی معاون پژوهشی استان یزد، مهندس حسنلو معاون پژوهشی استان زنجان، دکتر علی میرزایی معاون پژوهشی استان کرمان، دکتر غدیرخم معاون پژوهشی استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند پیشنهادات سازنده ای برای بهبود عملکرد دفاتر ارائه شد.

در این جلسه هم اندیشی دکتر ضرابی به همکاری بانک خون بندناف رویان درسلول درمانی بیماری های ارتوپدی اشاره کرد و افزود: در استان هایی که مراکز دارای مجوز سلول درمانی فعال هستند، امکان ارائه خدمات برای درمان آرتروز زانو، آرتروز کتف و آرتروز مفاصل داریم.

دکتر آدم صفت مسئول دفتر نمایندگی استان خراسان رضوی نیز ضمن ارائه گزارش فعالیت های دفتر نمایندگی، بر لزوم برگزاری همایش های استانی تاکید و گفت : هدف ما گسترش امید و آگاهی برای نسل های آینده است.

رجبیان مسئول دفتر نمایندگی نیز دراین جلسه هم اندیشی از بررسی و ارزیابی عملکرد دفاتر نمایندگی به صورت 15 ماهه خبر داد و برترین دفاتر نمایندگی را معرفی کرد.

امیر حسین شریفی مسئول واحد ارتباط با مشتری از نظرسنجی ماهانه با مشتری ها خبر داد و گفت: با کاربرانی که نارضایتی داشته اند به صورت جداگانه تماس تلفنی گرفته می شود و موارد نارضایتی به سرعت بررسی و رفع می شود.

خانم یزدی زاده مسئول دفتر نمایندگی خراسان شمالی نیز پیشنهاد داد که برای مناطق کم برخوردار وام  و کمک هزینه بیشتری در نظر گرفته شود تا همه مردم بتوانند از این خدمت استفاده کنند.

پایان مطلب/

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: