Menu

اخبار

اخبار

 ذخیره سازی 7000 نمونه‌ سلول‌های بنیادی خون بند ناف از استان آذربایجان غربی
 

 ذخیره سازی 7000 نمونه‌ سلول‌های بنیادی خون بند ناف از استان آذربایجان غربی

مسئول نمایندگی‌های شرکت بن‌ یاخته‌های رویان گفت: برخی از بیمه های تکمیلی در پرداخت هزینه‌های بانک خون بندناف رویان همکاری دارند و طی رایزنی که انجام شده در تلاش هستیم تا همه هزینه‌ها تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرد.
جمعه، 15 تیر 1403 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، هادی جوشقانی مسئول نمایندگی‌های شرکت بن‌ یاخته‌های رویان با بیان اینکه شرایط برای دریافت خون بند ناف نوزادان در ارومیه فراهم شده است، ادامه داد: خانواده‌ها می‌توانند برای سلامتی خود و فرزندانشان در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.
مسئول نمایندگی‌های شرکت بن‌ یاخته‌های رویان گفت: متقاضیانی که شرایط پرداخت هزینه ذخیره سازی خون بندناف  را ندارند، می‌توانند از تسهیلات برخی از بانک ها استفاده و به صورت تسهیلات ۱۰ ماهه بازپرداخت کنند.
وی تصریح کرد: برخی از بیمه های تکمیلی نیز در پرداخت هزینه‌های بانک خون همکاری دارند و طی رایزنی که انجام شده در تلاش هستیم تا همه هزینه‌ها تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرد.

جوشقانی با بیان اینکه بزرگ‌ترین بانک خون بند ناف نوزادان در خاورمیانه متعلق به ایران است گفت: ما در حوزه ذخیره سازی سلول‌های بنیادی فعالیت داریم، این سلول‌ها به صورت نامحدود و مادام‌العمر در شرایط فریز می‌توانند در بانک‌های خون ذخیره شوند.
ذخیره سازی 7000 نمونه خون بندناف نوزادان استان آذربایجان غربی
دکتر امین خوش اخلاق بازرس واحد کنترل کیفی شرکت فناوری بن یاخته های رویان نیز در این دیدار گفت: دفتر جهاددانشگاهی استان آذربایجان غربی که از سال 1393 راه اندازی شده تاکنون سهم ذخیره سازی 7000 نمونه را در رویان دارد.
وی اظهار کرد: این استان رتبه دوم گروه خود را کسب نموده و رشد 10 درصدی نمونه را در عقد قرارداد شاهد هستیم و این دفتر جز دفاتر نمایندگی برتر از نظر شاخص های کمی و کیفی نمونه ها می باشد.

خون بند ناف عنصر حیات‌بخش
بازرس واحد کنترل کیفی رویان کشور افزود: خون بند ناف امروز عنصر حیات‌بخشی است که زمانی به‌عنوان زباله بیولوژیک شناخته می‌شد، منبعی از سلول‌های بنیادی است و می‌تواند در عرصه‌های مختلف درمانی مورد استفاده قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه در طی سال‌های متمادی روند رو به رشدی در ذخیره‌سازی داریم، گفت: از افتخارات ما این است که دانش ذخیره‌سازی سلول های بنیادی خون بندناف در کشور ما بومی است.


بازرس واحد کنترل کیفی شرکت فناوری بن یاخته های رویان کشور با بیان اینکه تجربه ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی نزدیک دو دهه است که انجام می‌شود، تاکید کرد: نمونه‌ها در دمای منفی ۱۹۶ درجه سانتیگراد و بین ۲۵ تا ۳۰ سال نگهداری خواهد شد. 
دکتر خوش اخلاق در جلسه‌ای با مدیران، مسئولین و کارشناسان خونگیر جهاددانشگاهی نمایندگی استان آذربایجان غربی ، اطلاعاتی در خصوص بهبود کیفیت فرآیند خونگیری بر اساس الزامات و استانداردهای بین‌المللی را عنوان و در این گفت و گو آخرین اطلاعات دستاوردهای علمی، پزشکی و درمانی را ارائه کرد.

دکتر امین خوش اخلاق در ادامه با برگزاری جلسه توجیهی با کارشناسان خونگیر، توضیحات تخصصی و علمی کنترل کیفی را جهت افزایش میزان حجم خونگیری و کاهش درصد لخته خون با توجه به رعایت کلیه دستورالعمل ها در راستای بهبود مستمر کیفی و تعالی سازمان ارائه و راهکارهای مربوطه را بیان کرد.

گفتنی است، دکتر امین خوش اخلاق بازرس واحد کنترل کیفیت و مهندس هادی جوشقانی مسئول امور نمایندگی‌های شرکت فناوری بن یاخته های رویان کشور از بخش های مختلف سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان غربی بازدید کردند.

پایان مطلب/

 
 

تصاویر
  •  ذخیره سازی 7000 نمونه‌ سلول‌های بنیادی خون بند ناف از استان آذربایجان غربی
  •  ذخیره سازی 7000 نمونه‌ سلول‌های بنیادی خون بند ناف از استان آذربایجان غربی
  •  ذخیره سازی 7000 نمونه‌ سلول‌های بنیادی خون بند ناف از استان آذربایجان غربی
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجو در اخبار

آرشیو ماهیانه

Skip Navigation Links.