ارتباط با ما / پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

ثبت سوال
چهارشنبه، 19 شهریور 1404 - 01:33
پرسش: من سال ۹۵ برای پسرم ثبت نام انجام دادم. ۳سال اول سالانه پرداخت کردم و بعد از اون ۵سال یکجا.الان میخواستم وارد بشم پیغام میده که کد ملی شما وجود نداره .طبق راهنمایی ارائه شده انجام دادم ولی متاسفانه نشد وارد بشم.
پاسخ:

سلام

ضمن تشکر از تماس شما، به منظور بهبود زیرساخت ها اطلاعات کاربری مشتریان محترم در حال بروز رسانی می باشد. لطفا طی دو ماه آینده برای پرداخت شارژ اقدام فرمایید . برای پرداخت نیز از شیوه ورود پیامکی استفاده کنید و شماره تماسی که در قرارداد داده اید را برای دریافت رمز وارد کنید. 

موضوع سوالات
Skip Navigation Links.
پربازدیدترین پرسش ها