پرسش: با سلام و احترام
بیش از دو ماه است که امکان ورود به پنل را پیگیری کردم و هنوز موفق نشدم وارد بشم و پشتیبانی چندین بار به من گفته اطلاعات سال قبل هنوز روی پورتال جدید نیومده! امروز هم پیامک واریز جهت تمدید قرارداد برام ارسال شد که بازهم نتونستم وارد بشم و در فراموشی رمز در قسمت پیامکی نیز خطای کاربر یافت نشد میدهد!
با توجه به گذشت زمان طولانی و لزوم واریز وجه لطفا پیگیری بفرمایید.
با سپاس
پاسخ: سلام
ضمن عذرخواهی از شما بابت مشکل پیش آمده، همکاران ما در حال بروز رسانی اطلاعات می باشند . به محض اتمام بروز رسانی، اطلاع رسانی خواهد شد.