ارتباط با ما / پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

ثبت سوال
پرسش: سلام وقت بخیر
شماره قرارداد من 110***6 می باشد برای واریز شارژ سالیانه نمیتوانم لاگین کنم لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:

با سلام 

ضمن تشکر از تماس شما، ابتدا از گزینه فرامویشی رمز عبور استفاده کنید و نسبت به تغییر رمز عبور اقدام فرمایید. در صورتی که همچنان لاگین نشد، طی یک ماه آینده برای پرداخت شارژ اقدام فرمایید. به دلیل بهبود زیرساخت پلتفرم پرداخت شارژ، سیستم در حال بروز رسانی می باشد. 

موضوع سوالات
Skip Navigation Links.
پربازدیدترین پرسش ها