پرسش: با سلام وخدا قوت
بنده قراردادی برای سال 1389 دارم شارژ سالانه را باوجوداینکه پرداخت کرده ام ولی از طرف آن سازمان به بنده اعلام نموده اید که دویا سه سال به صورت پراکنده پرداخت نشده ومتاسفانه فیش های واریزی را گم کرده ام اکنون با تلاشهای زیاد(کاربری کد ملی پدر ،مادر ،فرزندشماره پرونده ،رمز 1تا8،فراموشی رمز ،پیامک و... انجام همه مراحل ) برای ورود به سامانه ومشاهده وضعیت پرداختی وتسویه شارژ متاسفانه وقت زیادی را صرف ولی موفق به ورود کاربر نشدم علاوه بر اینها سایت به کلی تغییر کرده و دیگر نام کاربری شماره پرونده نمی باشد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که این مشکل برطرف بشه.در ضمن لطفا یه راه سریع وآسون رو برای اینجور مواقع درنظر بگیرید که هم مشترک اذیت نشه هم شما مجبور نشید مدام پیامک بدین که پرداخت کنیددرحالیکه راههای ورودبه سامانه باتوجه به اقدامات مذکور مقدور نیست
پاسخ: سلام
ضمن تشکر از تماس شما، به جهت به روز رسانی و تغییراتی در نرم افزار بانک خون بندناف رویان، طی یک ماه آینده فرآیند به روز رسانی اطلاعات در نرم افزار جدید انجام می شود. لطفا تا یک ماه آینده صبور باشید و بعد از این زمان به سایت مراجعه فرمایید. متشکرم