ارتباط با ما / پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

ثبت سوال
یکشنبه، 07 اردیبهشت 1404 - 22:53
پرسش: با سلام
کد ملی پدر را که میزنم با عنوان کاربری با این مشخصات یافت نشد روبرو میشوم.قصد پرداخت شارژ سالیانه دارم.تکلیف چیست؟
پاسخ:

سلام 

ضمن تشکر از تماس شما، نام کاربری کد ملی پدر و به جای رمز عبور عدد یک تا 8 را وارد کنید و پس از ورود، نسبت به تغییر رمز عبور اقدام فرمایید 

در صورتی که مشکل برطرف نشده بود با واحد ارتباط با مشتری با شماره 021-27635000 داخلی 800 الی 804 تماس بگیرید. 

موضوع سوالات
Skip Navigation Links.
پربازدیدترین پرسش ها