ارتباط با ما / پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

ثبت سوال
ﺳﻪشنبه، 02 اردیبهشت 1404 - 00:14
پرسش: باسلام از سال ۹۵ قرارداد بستیم و همیشه حضوری پرداخت میکردیم امسال برای پرداخت آنلاین با کد ملی همسرم چنین کاربری وجود نداره علتش چیست
پاسخ:

سلام 

ضمن تشکر از تماس شما، به جهت به روز رسانی و تغییراتی در نرم افزار بانک خون بندناف رویان، طی 2 ماه آینده فرآیند به روز رسانی اطلاعات در نرم افزار جدید انجام می شود. لطفا تا 2 ماه آینده صبور باشید و بعد از این زمان به سایت مراجعه فرمایید. متشکرم

موضوع سوالات
Skip Navigation Links.
پربازدیدترین پرسش ها