Menu

اخبار

اخبار

مسئول دفتر نمایندگی البرز: خود را موظف به خدمت مطلوب می دانیم
 

مسئول دفتر نمایندگی البرز: خود را موظف به خدمت مطلوب می دانیم

کسب رتبه برتر توسط دفتر نمایندگی استان البرز در میان دفاتری که در استان هایی با جمعیت متوسط قرار گرفته اند، حلاوت و شیرینی خاص خود را دارد ولی کسب رتبه برترنباید ما را از وظیفه اصلی خود که همانا تلاش در راستای تحقق اهداف عالی سازمان و خدمت بی منت به مردم است غافل کند.
ﺳﻪشنبه، 04 آبان 1395 | Article Rating
یادداشت- مریم پورآذرنگ، مسول بانک خون بند ناف استان البرز
کسانی که دنیا را تکان دادند در استعدادهای طبیعی نابغه نبودند ولی به صفاتی  ممتاز مزین بودند؛ ثبات، استقامت و تلاش!

کسب برتر توسط دفتر نمایندگی استان البرز در میان دفاتری که در استان هایی با جمعیت متوسط قرار گرفته اند، حلاوت و شیرینی خاص خود را دارد ولی کسب این عنوان نباید ما را از وظیفه اصلی خود که همانا تلاش در راستای تحقق اهداف عالی سازمان و خدمت بی منت و مطلوب به مردم است غافل کند.

دفتر نمایندگی استان البرز با ذخیره سازی 319نمونه خون بندناف و با پیشرفت حدود 37 درصدی در یک سال گذشته(مهر 94 تا مهر95) گام بلندی در راستای حفظ و ذخیره سازی سلامت فرزندان این مرز و بوم برداشته است.
کسب این رتبه، وظیفه و تکلیف ما را سنگین تر می کند چرا که حفظ رتبه از کسب آن سخت تر است و این مهم جز با تلاش همکاران و همدلی و همراهی مردم شریف و آینده نگر استان البرز محقق نخواهد شد.

دفتر نمایندگی استان البرز با تلاش و همت همکاران ، مساعدت جناب آقای دکتر ضرابی مدیر عامل محترم بانک خون بندناف رویان، اعضای  محترم هیات مدیره  و مسئولان ارشد استان توانسته به موفقیت نائل شود و همه همکاران تلاشگر در این دفتر نمایندگی نمونه هستند. مانیز ضمن تبریک کسب این موفقیت به این عزیزان امیدواریم که همواره تلاش و کوشش و توکل بخداوند و خدمت به بندگان خدا  سر لوحه کارشان باشد.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای تمامی همکاران زحمت کش بانک خون بند ناف رویان در سراسر کشور عزیزمان ایران.
پایان مطلب/

تصاویر
  • مسئول دفتر نمایندگی البرز: خود را موظف به خدمت مطلوب می دانیم
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.