Menu

اخبار

اخبار

دیدار مسئول بانک خون بندناف رویان در آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه 
 

دیدار مسئول بانک خون بندناف رویان در آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه 

مسئولان دفتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان استان  آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کردند.
دوشنبه، 25 دی 1396 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، در این دیدار که به میزبانی نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان غربی انجام شد، آرش آهرون مسئول دفتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در آذربایجان غربی به ارائه توضیحاتی درباره نحوه فعالیت این دفتر اشاره کرد و به بررسی مسائل موجود در راستای همکاری ارگان های مختلف در استان پرداخت. 
وی با بیان این که ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف یک فرصت طلایی برای بیمه افراد در برابر بیماری های احتمالی قابل درمان با این سلول ها است، گفت: تلاش بانک خون بندناف رویان آذربایجان غربی در جهت افزایش سطح سلامت جامعه و پیشگیری از بیماری های مختلف و شایع بین مردم است.
آهرون با بیان این که نمونه خون بندناف بیش از هزار و 800 نفر از نوزادان تازه متولد شده این استان در بانک خون بندناف رویان ذخیره سازی شده است. تصریح کرد: یکی از تلاش های  بانک خون بندناف رویان آذربایجان غربی این است تا شرایطی فراهم شود که همه مردم و اقشار مختلف جامعه بتوانند از این فرصت طلایی استفاده کنند.
سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز درباره ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف بیان داشت: این یک امر بسیار با ارزش برای ارتقا سطح سلامت در جامعه است.
وی  با اعلام نظر مساعد خود درباره ذخیره سازی خون بندناف افزود: تمام تلاش خود را در راستای ترویج فرهنگ ذخیره سازی خون بندناف در استان خواهم کرد.
قریشی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه دانش ذخیره سازی این سلول ها در کشور به صورت بومی است، بنابراین این اقدام مهم و با اهمیت می باشد و  کمک همه جانبه و یاری همه ارگان های دولتی را می طلبد.
در پایان این دیدار نماینده ولی فقیه در استان آمادگی خود را برای همکاری با دفتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان آذربایجان غربی اعلام کرد.
پایان مطلب/
 

تصاویر
  • دیدار مسئول بانک خون بندناف رویان در آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه 
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.