Menu

اخبار

اخبار

تاثیر گذارترین افراد در عرصه ذخیره سازی خون بندناف /5
 

تاثیر گذارترین افراد در عرصه ذخیره سازی خون بندناف /5

مقام پنجم تاثیر گذار ترین افراد در عرصه ذخیره سازی خون بندناف به دکتر جفری کروز تعلق دارد که مدیرعامل مرکز پذیره نویسی خون بندناف (CBR) است.
یکشنبه، 20 تیر 1395 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، دکتر جفری کروز (Geoffrey Crouse)  مدیر اجرایی و مدیرعامل سازمان پذیره نویسی خون بندناف (CBR) است .

CBR بزرگترین بانک خون بندناف در ایالات متحده و سرتاسر جهان است، که در حال حاضر این شرکت دارای نیم میلیون واحد خون بندناف و بافت های خونی ذخیره شده در آزمایشگاه تاکسون و AZ خود می باشد . آقای کروز همچنین به عنوان عضو کمیته پیشنهادی برای انجمن خون بندناف که در سال 2014 در ایالات متحده تاسیس شد انتخاب و به تازگی به عنوان معاون این سازمان برگزیده شده است.
دکتر جفری کروز با مدرک لیسانس از دانشگاه بوستون و مدیریت ارشد کسب و کار( MBA) و مدرک M.P.H  از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی، در سال 2012 به عنوان مدیر اجرایی به مرکز پذیره نویسی خون بندناف CBR پیوست . پیش از این‚ او در سازمان های بزرگ بیومدیکال عمده دیگری  از جمله ایمیوکور ، شرکت میلیپور ، روشه و تعدادی دیگر مشغول به کار بود.
دکتر جفری کروز شدیدا مجذوب و علاقمند به کار خود در حوزه ذخیره سازی خون بندناف است و به طور خلاقانه ای ذخیره سازی خون بندناف را ارتقاء داده و بهبود بخشیده است.
پایان مطلب/
تصاویر
  • تاثیر گذارترین افراد در عرصه ذخیره سازی خون بندناف /5
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.