Menu

اخبار

اخبار

چگونه شارژ سالیانه خود را پرداخت کنیم؟!
 

چگونه شارژ سالیانه خود را پرداخت کنیم؟!

یکشنبه، 20 فروردین 1391 | Article Rating

اعضاء محترم بانک خون بند ناف رویان می توانند  به روش های زیر،  شارژ سالیانه خود را واریز و نسبت به دریافت رسید اقدام کنند.
خاطرنشان می شود در سال جاری مبلغ شارژ سالیانه بانک خون بند ناف رویان،  مبلغ یک میلیون چهل هزار ریال (معادل یکصد و چهار هزار تومان) است.

انواع روش های پرداخت شارژ سالیانه :
1-پرداخت از طریق پورتال شرکت :
شما می توانید با مراجعه به وب سایت بانک خون بند ناف رویان به آدرس www.rsct.ir  وارد پورتال مشتریان شوید و پس از انتخاب گزینه "پرداخت آنلاین" نسبت به پرداخت شارژ سالیانه خود اقدام کنید. در این روش پرداخت شما به صورت خودکار در سیستم ثبت می شود و نیازی به ارائه رسید به بانک خون بند ناف رویان نیست.
2- پرداخت از طریق حواله اینترنتی :
در این روش  شما می توانید از طریق حساب های اینترتی شخصی خود وجه شارژ سالیانه را به شماره حساب های جام بانک ملت و بانک پارسیان واریز کرده و پس از چاپ تراکنش صورت گرفته و درج شماره پرونده و نام و نام خانوادگی پدر و مادر،  نسبت به ارسال آن از طریق شماره فکس 22301308 اقدام کنید. در این روش حداکثر ظرف 48 ساعت پس از ارسال تراکنش، پرداخت شما در پورتال به ثبت خواهد رسید.
3- پرداخت از طریق فیش نقدی در بانک های ملت و پارسیان:
در این روش شما می توانید پس از مراجعه به شعب بانک های ملت و پارسیان نسبت به پرداخت شارژ سالیانه به شماره حساب های شرکت فن آوری بن یاخته های رویان اقدام کنید. در این روش باید اصل فیش واریزی با مراجعه حضوری و یا ارسال به صورت پستی به صندوق پستی 3165/16765 تحویل داده شود. در صورت مراجعه حضوری، شما می توانید در ساعات اداری (7:30 الی 14:30) با مراجعه به واحد پذیرش نسبت به تحویل اصل فیش واریزی
تصاویر
  • چگونه شارژ سالیانه خود را پرداخت کنیم؟!
ثبت امتیاز
نظرات
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.