Menu

اخبار

اخبار

حضور شرکت فناوری بن یاخته های رویان در نمایشگاه دستاوردهای جهادی کشور
 

حضور شرکت فناوری بن یاخته های رویان در نمایشگاه دستاوردهای جهادی کشور

اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، از 24  الی 26  بهمن ماه ۱۴۰۰ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
شنبه، 23 بهمن 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، مدیریت جهادی به مدیریتی اطلاق می شود که از یکسو با علم و دانش روز بشری سر و کار دارد و از سوی دیگر با مفهوم جهاد و بار معنایی انقلابی و ارزشی آن، ارتباطی تنگاتنگ دارد. این نوع مدیریت می‌تواند به عنوان منطقی‌ترین و کارآمدترین الگوی مدیریتی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی مورد توجه و تاکید قرار گیرد.
در راستای همین اهداف و نیز نمایش اقتدار ملی و آشنایی آحاد مردم با موج عظیم پیشرفت و خدمات قابل ارائه، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور در تاریخ24  الی 26  بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
شرکت فناوری بن یاخته های رویان با حضور در این نمایشگاه، آخرین دستاوردها و خدمات خود را به عموم مردم معرفی می کند. این نمایشگاه فرصتی است تا علاوه بر آشنایی بخش‌های مختلف دولت و صنعت با یکدیگر، آحاد جامعه نیز در جریان آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های ۴۴ ساله انقلاب اسلامی قرار گیرند.

"صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی"،"مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات"، "صنایع غذایی، نوشیدنی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات"، "صنایع نساجی، چرم و پوشاک"،  "معدن و صنایع معدنی"، "صنایع آب، برق و فاضلاب"، "صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پخش و پالایش"، "حمل و نقل (زمینی، دریایی، ریلی، هوایی) و گمرک"، "بانک، بیمه و بورس"، "صنایع لوازم خانگی"، "صنعت ساختمان"، "صنایع خودروسازی و قطعات خودرو"، "نظامی و دفاعی"، "مکانیک، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی چاپ و بسته بندی"، "امداد و نجات"، "صنعت گردشگری و صنایع دستی"، "محصولات شیمیایی، سلولزی و بهداشتی"، "خدمات فنی و مهندسی"، "صنایع خلاق، شرکت‌های دانش بنیان، کارآفرینان، نوآوری و ابتکارات" و "کلیه حوزه‌های خدمات". در این نمایشگاه حضور خواهندداشت. 
پایان مطلب/


 

تصاویر
  • حضور شرکت فناوری بن یاخته های رویان در نمایشگاه دستاوردهای جهادی کشور
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.