Menu

اخبار

اخبار

مدیرعامل شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان شهادت ناجوانمردانه سردار سلیمانی را تسلیت گفت
 

مدیرعامل شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان شهادت ناجوانمردانه سردار سلیمانی را تسلیت گفت

مدیرعامل شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان شهادت ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای جنایتکار امریکایی را به مردم سلحشور ایران تسلیت گفت.
جمعه، 13 دی 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، دکتر مرتضی ضرابی با صدور پیامی  شهادت پر افتخار سردار  شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن این پیام به این شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
روح بلند سردار پرافتخارجهان اسلام عارف مجاهد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به یاران شهیدش پیوست و دل‌های همه مردم آزاده و دوستدار اسلام و انقلاب را مالامال غم و اندوه کرد. او مزد سالها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با کفر و استکبار را گرفت و به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه خدا بود رسید و خون پاکش بدست شقی ترین آحاد بشر به زمین ریخت . 
تلاش و مجاهدت این سرباز پاک باخته موجب از هم ‌پاشیده شدن جبهه نفاق در منطقه شد و ریشه های شجره خبیثه خلافت خود خوانده داعش را خشکاند.
او موثرترین شخصیت در تغییر روند تحولات در منطقه و وحدت جبهه مقاومت بود. سردار سلیمانی فرزند شجاع ملت ایران بود که علاوه بر دفاع از امنیت و استقلال کشورمان از حقوق ملت های مظلوم منطقه در برابر استکبار نیز حمایت می‌کرد . مردم عزیز ایران قدردان مجاهدتهای این شهید سرافراز بوده و خود را عضو خانواده شهید سلیمانی میدانند.
این عروج ملکوتی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف و خانواده شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح بلندش علو درجات را مسئلت مینماییم .
 

 

 

پایان مطلب/

تصاویر
  • مدیرعامل شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان شهادت ناجوانمردانه سردار سلیمانی را تسلیت گفت
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.