Menu

اخبار

اخبار

رایزنی شرکت فناوری بن یاخته های رویان برای ایجاد دفاتر نمایندگی جدید در اربیل و سلیمانیه عراق
 

رایزنی شرکت فناوری بن یاخته های رویان برای ایجاد دفاتر نمایندگی جدید در اربیل و سلیمانیه عراق

مدیر توسعه و تعالی شرکت فناوری بن یاخته های رویان گفت: با راه‌اندازی دفاتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در اربیل و سلیمانیه عراق، خدمات‌دهی به بیماران این اقلیم و ارسال نمونه‌های خون بندناف از این استان‌ها توسعه خواهد یافت.
دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، دکتر اشکان مزدگیر مدیر توسعه و تعالی شرکت فناوری بن یاخته های رویان درباره سفر اخیرشان به اقلیم کردستان عراق گفت: در سفر به شهرهای اربیل و سلیمانیه عراق، امکان توسعه خدمات شرکت فناروی‌بن‌یاخته‌های رویان به متقاضیان را بررسی کردیم.
وی افزود: در شهر اربیل با آزمایشگاه فارابی که از سال 1395 به عنوان نماینده شرکت فناوری بن یاخته های رویان درحال فعالیت است جلسه‌ای برگزار شدکه ضمن بررسی اقدامات دو سال گذشته، درباره امکان ثبت شرکت در اربیل مذاکره کردیم. 
مزدگیر با بیان اینکه درحال حاضر بیماران از این استان‌ها برای درمان به ما مراجعه می‌کنند تصریح کرد: با ثبت شرکت، خدمات مشاوره و راهنمایی بیماران برای مراجعه به ایران در راستای دریافت خدمات درمانی سریعتر از جمله وظایف این دفتر خواهد بود.
وی همچنین گفت: در جلسه‌ای با ریاست و مسئولین بیمارستان CMC اربیل نیز،  در خصوص ایجاد نمایندگی در این بیمارستان مذاکره شد تا نمونه‌های خون بندناف را برای ما ارسال کنند. تجهیز بخش درمان ناباروری و IVF این بیمارستان از دیگر اهداف ما است.

مدیر توسعه و تعالی شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان درباره سفر به سلیمانیه نیز گفت: در سفر به سلمانیه با چهار بیمارستان اینترنشنال، رویال، سوما و ژیان مذاکراتی حول محور توسعه خدمات شرکت فناوری بن یاخته های رویان، معرفی خدمات سلول درمانی با تاکید بر CP و همکاری با پزشکان زنان و زایمان و معرفی مرکز درمان ناباروری رویان انجام دادیم.  


وی افزود: بیمارستان اینترنشنال و رویال خودشان دارای بخش درمان ناباروری هستند اما در مواردی که بیمار نیاز به مشاوره ژنتیک دارد، به ما ارجاع می‌شوند لذا در نظرداریم دفتری برای هماهنگی این موارد و ارسال نمونه‌های خون بندناف به ایران ایجاد کنیم.


مزدگیر آینده مذاکرات صورت گرفته را بسیار روشن  ارزیابی کرد و گفت: اگر دفتری را در این دو استان راه اندازی کنیم هم از لحاظ اعزام بیماران برای دریافت خدمات سلول درمانی و ناباروری پیشرفت خواهیم داشت و هم از لحاظ جمع آوری خون بندناف و ارسال به ایران موفق‌تر خواهیم بود.
پایان مطلب/
 

تصاویر
  • رایزنی شرکت فناوری بن یاخته های رویان برای ایجاد دفاتر نمایندگی جدید در اربیل و سلیمانیه عراق
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.