Menu

اخبار

اخبار

برگزاری سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی 
 

برگزاری سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی 

سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از روز چهارشنبه  ۷آذرماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار و تا روز شنبه ۱۰‌آذر ماه ادامه خواهد داشت. 
پنجشنبه، 08 آذر 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی این کنگره شامل بخش‌هایی نظیر نمایشگاه تخصصی با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، فن بازار، سمپوزیوم بیماری پیوند علیه میزبان خواهد بود. همچنین بخش‌هایی مانند دانشجویی، دانش‌آموزی، کانون اندیشه و نوآوری و جایزه ملی از دیگر بخش‌های این رویداد محسوب می‌شود.

سومین کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور  پزشکان، محققان و دانشمندان برجسته‌ دنیا در حوزه‌های مختلف پزشکی، بیولوژی، مهندسی و نیز سرمایه‌گذاران بخش سلامت جامعه به مباحث مختلفی نظیر پژوهش‌های مرز دانش و تحقیقات کاربردی و بالینی می‌پردازد.   
علاوه بر محققان ایرانی داخل کشورمان، محققان ایرانی مقیم دیگر کشورها و نیز محققان کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای فرانسه، سنگاپور، سوئیس، سوئد، کانادا، هلند، انگلیس، آمریکا، اسپانیا، لهستان، روسیه، ایرلند، استرالیا، ژاپن در این رویداد حضور یافته اند.

شرکت فناوری بن یاخته های رویان نیز با حضور در نمایشگاه جانبی این کنگره به معرفی محصولات و خدمات جدید این مرکز ازجمله ارائه خدمات ذخیره سازی سلول های بنیادی خون محیطی ، خدمات تخصصی تشخیص hla و خدمات آزمایشگاه فلوسایتومتری پرداخت.

 

پایان مطلب/
 

 

تصاویر
  • برگزاری سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی 
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.