Menu

اخبار

اخبار

بازدید معاون صنایع پیشرفته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از شرکت فناوری بن یاخته های رویان 
 

بازدید معاون صنایع پیشرفته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از شرکت فناوری بن یاخته های رویان 

معاون صنایع پیشرفته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از بانک خون بندناف رویان گفت: این مرکز یک الگوی موفق از تعامل بخش تحقیق و پژوهش با صنعت است که باید مورد توجه قرار گیرد.
ﺳﻪشنبه، 02 مرداد 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، دکتر حمید بازارگان معاون صنایع پیشرفته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و تنی چند از کارشناسان آن معاونت از شرکت فناوری بن یاخته های رویان بازدید کردند.

دکتر بازارگان در این بازدید از اینکه با هدفگذاری مناسب، سرمایه گذاری در این بخش به نتایج ارزشمندی رسیده است ابزار خرسندی کرد و گفت: این شرکت یک الگوی موفق از تعامل بخش تحقیق و پژوهش با صنعت است که باید مورد توجه قرار گیرد.
دکتر مرتضی ضرابی مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان نیز  توضیحاتی در خصوص روند جمع آوری، ارسال و ذخیره سازی خون بندناف ارائه کرد. 
وی گفت: در حال حاضر جمع آوری نمونه از تمامی استان‌های کشور انجام شده و نمونه ها مطابق استاندارهای بین المللی، در کمتر از 24 ساعت به تهران منتقل و بعد ازانجام تست های کنترل کیفی و جداسازی سلول ها، در تانک های مخصوص ذخیره می‌شود. 
دکتر ضرابی خاطرنشان کرد: تاکنون نزدیک به یکصد هزار نمونه خون بندناف ذخیره شده که بزرگترین ظرفیت ذخیره سلولی در خاورمیانه است. 
مدیرعامل بانک خون بندناف رویان افزود: تلاش می کنیم امکان استفاده از سایر محصولات زایمانی اعم از پرده جنینی، سلول های بندناف و جفت و هم چنین عروق بندناف را نیز فراهم آوریم. 
لازم به ذکر است شرکت فناوری بن یاخته های رویان در سال 1384 با مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران راه اندازی شد. 
پایان مطلب/

تصاویر
  • بازدید معاون صنایع پیشرفته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از شرکت فناوری بن یاخته های رویان 
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.