Menu

اخبار

اخبار

بازدید شرکت فناوری بن‌یاخته‌رویان از مراکز پزشکی دبی
 

بازدید شرکت فناوری بن‌یاخته‌رویان از مراکز پزشکی دبی

یکشنبه، 24 اسفند 1393 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، هیات اعزامی شرکت فناوری بن یاخته های رویان، طی این بازدیدها جلساتی با شرکت های Cellsulife و شرکت DCRC برگزار کرد و طرفین به تبادل اطلاعات و تجارب پرداختند که بسیار مورد توجه هر دو طرف قرار گرفت.
تاکید تمامی اعضاء بر ضرورت انجام تحقیقات بیشتر در زمینه یافتن توانایی های بالقوه بیشتر سلول های بنیادی خون بندناف جهت درمان بیماری هایی که به نظر لاعلاج است.
همچنین ایجاد یک انجمن منطقه ای در خصوص برگزاری نمایشگاه‌ها و کنگره‌های علمی منطقه ای در ارتباط با خون بنداف و سلول های بنیادی نیز از موضوعات دیگری بود که طرفین بر اجرای آن تاکید ورزیدند.
موفقیت های چشمگیر شرکت فناوری بن یاخته های رویان در زمینه ذخیره‌سازی سلول های بنیادی و همچنین پیشرفت های محققان ایرانی در سلول درمانی بیماری های صعب العلاج، موجب شد تا شرکت  DCRC (مرکز جمع آوری و تحقیق بر روی خون بندناف دبی) پیشنهاد همکاری متقابل و نزدیکی را به شرکت فناوری بن یاخته های رویان ارائه کرده و خواستار تعاملات بیشتری در زمینه جمع آوری و تحقیق پیرامون موضوع مشترک بین طرفین شدند.
همچنین هیات اعزامی شرکت فناوری بن یاخته های رویان از بیمارستان ایرانیان در دبی بازدیدکرد و جلساتی را با مدیران این بیمارستان داشتند که طی آن و پس از توضیحاتی توسط دکتر ضرابی مدیر عامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان، مقرر شد تا دو طرف در خصوص راه اندازی مرکز جمع آوری خون بندناف در این بیمارستان همکای متقابلی را آغاز کنند.
تصاویر
  • بازدید شرکت فناوری بن‌یاخته‌رویان از مراکز پزشکی دبی
  • بازدید شرکت فناوری بن‌یاخته‌رویان از مراکز پزشکی دبی
  • بازدید شرکت فناوری بن‌یاخته‌رویان از مراکز پزشکی دبی
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.