Menu

اخبار

اخبار

اخذ گواهینامه رضایت مندی و رسیدگی به شکایات مشتریان / ISO 10002:2004
 

اخذ گواهینامه رضایت مندی و رسیدگی به شکایات مشتریان / ISO 10002:2004

پنجشنبه، 02 شهریور 1391 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی؛ در جهت استانداردسازی فعالیت ها بالاخص افزایش رضایتمندی و بررسی شکایات مشتریان در فرآیند ارتباط با مشتریان بانک خون بند ناف رویان، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه ایزو 10002:2004 از شرکت DAS انگلستان شد.
براین اساس فرآیند پذیرش و ارتباط با مشتریان در این شرکت، طبق این استاندارد در حال اجرا می باشد.
گفتنی است اعضاء می توانند جهت پیگیری پرونده و درخواست های خود با شماره تماس های 27635700 الی 4 (واحد ارتباط با مشتریان) تماس حاصل نمایند./

 

 

تصاویر
  • اخذ گواهینامه رضایت مندی و رسیدگی به شکایات مشتریان / ISO 10002:2004
ثبت امتیاز
نظرات

پنجشنبه, 02 شهریور,1391

اشکان

با سلام و تشکر از شما عزیزان
امید است با عنایت به گواهی اخذ شده و تلاش شما عزیزان هر چه بیشتر شاهد مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع باشیم.

پنجشنبه, 02 شهریور,1391

هادی لطفی پناه

با سلام و خدا قوت به مسئولین و مجریان اخذ گواهینامه این استاندارد مهم .
امید است با توجه به دید خوب و خوش بینانه مدیریت محترم آن شرکت و پشتکار پرسنل دفتر تضمین کیفیت و صبوری مسئولین واحد ارتباط با مشتریان ، این مهم به خوبی انجام شود و رضایت مشتریان آن بانک روز به روز به مراحل عالی تر برسد و آن شرکت محترم نمونه بارز مشتری مداری کشور باشد و همچنین شاهد اخذ گواهینامه های مهمتر در زمینه های بهداشتی و درمانی توسط آن شرکت باشیم .

پنجشنبه, 02 شهریور,1391

مهدی لطفی پناه

سلام
امیدوارم با صبر و حوصله و اخلاق نیکو و بارز دکتر عزیز آقای ضرابی شاهد ترقی و پیشرفت این مجموعه باشیم.
مهدی لطفی پناه
mehdi lotfipanah

نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.