Menu

اخبار

اخبار

کنگره و نمایشگاه گردشگری سلامت ؛ 5 و 6 آذر ماه 92
 

کنگره و نمایشگاه گردشگری سلامت ؛ 5 و 6 آذر ماه 92

شنبه، 02 آذر 1392 | Article Rating

گردشگري سلامت به مفهوم سفر كردن مردم به قصد درمان در خارج از كشور يا منطقه محل زندگي آنها ست. امروزه غالباً مردم كشورهاي توسعه يافته تمايل دارند جهت درمان به كشورهاي در حال توسعه سفر كنند. هزينه هاي بالاي درمان در كشورهاي توسعه يافته، زمان انتظار بسيار طولاني براي دريافت خدمات پزشكي، راحتي و قابل دسترس بودن سفرهاي بين المللي و بهبود و افزايش سطح كيفي در استانداردهاي درمان در بسياري از كشورها از جمله عوامل مهم در توسعه گردشگري سلامت به شمار مي رود. به عنوان مثال در‌آمريكا پيوند كبد بيش از 300000 دلار هزينه دارد حال آنكه اين عمل جراحي در تايوان حدود 91000 دلار هزينه دارد. علاوه بر اين يك بيمار در كانادا براي Hip Replacement حدود 26 هفته و براي عمل جراحي كاتاراكت 16 هفته بايد در نوبت باشند.

با توجه به پذیرش سالانه جمعی از بیماران خارج از کشور در زمینه درمان ناباروری و ... از اقصی نقاط دنیا و کسب تجارب مفید در این زمینه از سوی پژوهشگاه رویان و شرکت فناوری بن یاخته های رویان، این مرکز در این کنگره و نمایشگاه حضور می یابد.

لذا از علاقه مندان دعوت می شود جهت بازدید از این رویداد در تاریخ های 5 و 6 آذر ماه به بیمارستان رضوی مشهد از ساعت 8 الی 5 بعد از ظهر مراجعه نمایند.

آدرس: مشهد-بزرگراه شهید کلانتری،بعد از پل قائم

تصاویر
  • کنگره و نمایشگاه گردشگری سلامت ؛ 5 و 6 آذر ماه 92
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.