Menu

اخبار

اخبار

برنامه های خبری مدیرعامل بانک خون بندناف رویان به مناسبت روز جهانی خون بندناف
 

برنامه های خبری مدیرعامل بانک خون بندناف رویان به مناسبت روز جهانی خون بندناف

مدیرعامل شرکت فناری بن یاخته های رویان روز سه شنبه 27 آبان ماه به مناسبت روز جهانی خون بندناف، در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح جدیدترین دستاوردها و کاربردهای خون بندناف خواهد پرداخت. 
شنبه، 24 آبان 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، به دلیل توانایی منحصر به فرد سلول‌های بنیادی خون بندناف روز 17 نوامبر (27 آبان ماه) از سوی مجامع بین المللی به نام روز جهانی خون بندناف نام گذاری شده است. این روز فرصتی مناسب است تا خانواده ها و مسئولین بهداشت با مزایای خون بند ناف و تحقیقات گسترده ای كه در این زمینه درحال انجام است، آشنا شوند.
ترویج ذخیره سازی نمونه های خون بندناف و همچنین معرفی اقدامات انجام گرفته در مورد استفاده از سلول های بنیادی خون بند ناف از مهمترین اهداف این مناسبت است. 

برنامه های خبری دکتر ضرابی مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان به مناسبت روز جهانی خون بندناف، به شرح زیر است:

 مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان روز سه شنبه 27 آبان ماه ساعت 10:30 در نشست خبری که به دلیل شرایط کرونا و تمهیدات بهداشتی همزمان به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود، ضمن تشریح جدیدترین دستاوردها و کاربردهای خون بندناف، به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

نشست خبری دکتر ضرابی در استان قم 
وی همچنین روز یکشنبه 26 آبان ماه با حضور در استان قم، ضمن شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه، در برنامه زنده تلویزیونی مهربانو که ساعت 10 صبح از شبکه استانی قم پخش می شود، حضور خواهد یافت. 

برنامه زنده رادیو سلامت 

دکتر ضرابی همچنین روز دوشنبه 11 صبح با حضور در برنامه زنده رادیو سلامت با هدف اطلاع رسانی عمومی درباره سلول های بنیادی خون بندناف و ضرورت حفظ و نگهداری این دور ریزهای ارزشمند، با مخاطبان این برنامه به گفتگو می پردازد.

 دکتر ضرابی مهمان برنامه "شب شرقی" 
دکتر ضرابی روز دوشنبه 26 آبان ماه با سفر به مشهد مقدس، با حضور در برنامه تلویزیونی شب شرقی که  ساعت 21 از سیمای خراسان رضوی پخش می شود، جدیدترین درمان های انجام شده با سلول های بنیادی خون بندناف را بیان خواهد کرد. 

برنامه "زنده باد زندگی" میزبان دکتر ضرابی
مدیرعامل شرکت فناوری بن" یاخته های رویان در ادامه برنامه های خبری روز جهانی خون بندناف، روز چهارشنبه ساعت 10:45 صبح در برنامه زنده تلویزیونی"زنده باد زندگی " که از شبکه دوم صدا و سیما پخش می شود، به گفتگو درباره مهمترین رویدادها و دستاوردهای بانک خون بندناف رویان خواهد پرداخت.

 

 

پایان مطلب/

تصاویر
  • برنامه های خبری مدیرعامل بانک خون بندناف رویان به مناسبت روز جهانی خون بندناف
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.