Menu

اخبار

اخبار

رشد 20 درصدی ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف در بهار 99  نسبت به بهار 98 
 

رشد 20 درصدی ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف در بهار 99  نسبت به بهار 98 

شرکت فناوری بن یاخته های رویان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در روزهای کرونایی موفق شد میزان ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف نوزادان را نسبت به سال 98 بیش از 20 درصد افزایش دهد. 
شنبه، 07 تیر 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، شرکت فناوری بن یاخته های رویان موفق شد در بهار سال 99 از مجموع 4هزار و 867 نمونه ورودی، تعداد 4هزار و 540 نمونه خون بندناف را با موفقیت ذخیره سازی کند. 
این شرکت در  بهار سال 98 از مجموع 4هزار و 115 نمونه ورودی به آزمایشگاه پردازش بانک خون بندناف رویان، 3هزار و 761  نمونه را ذخیره سازی کرد. 

بر همین اساس تعداد نمونه های ورودی به آزمایشگاه پردازش بانک خون بندناف رویان در بهار 99 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 18 درصد و  ذخیره سازی نمونه های خون بندناف بیش از 20 درصد رشد داشته است. 
برخی موارد مانند کافی نبودن تعداد سلول های بنیادی خون بندناف، کافی نبودن حجم خون استخراج شده از جفت و بندناف، آغشتگی خون مادر با نوزاد و مثبت بودن نتايج آزمايش هاي مربوط به عوامل ميکروبي و ويروسي خون بندناف از جمله مواردی است که منجر به فسخ قرارداد و عدم ذخیره سازی نمونه های وارد شده به آزمایشگاه می شود.

پایان مطلب/

تصاویر
  • رشد 20 درصدی ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف در بهار 99  نسبت به بهار 98 
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.