Menu

اخبار

اخبار

رشد 25 درصدی متقاضیان ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف در اردیبهشت 99
 

رشد 25 درصدی متقاضیان ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف در اردیبهشت 99

مدیر بازاریابی و فروش شرکت فناوری بن یاخته های رویان گفت: تعداد قراردادهای منعقد شده برای ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف نوزادان در اردیبهشت امسال بیش از25درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است. 
ﺳﻪشنبه، 06 خرداد 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، دکتر اشکان مزدگیر مدیر بازاریابی و فروش شرکت فناوری بن یاخته های رویان اظهار داشت: علی رغم وجود شرایط خاص در کشور به دلیل بروز بحران کرونا، خدمات ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف به خانواده های متقاضی به نحو احسن انجام شد. 
وی افزود: بانک خون بندناف رویان در اردیبهشت ماه سال 99 موفق شد با عقد 1800 قرارداد ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف، رشد 25 درصدی خدمات ذخیره سازی را نسبت به مدت مشابه در سال 98 ثبت کند . 
دکتر مزدگیر همچنین افزود: قراردادهای منعقد شده در تهران نیز در اردیبهشت ماه سال 99 رشد بیش از 60 درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد بود. 
مدیر توسعه و تعالی سازمان با بیان اینکه این شرکت در سال 98 توانسته بود جمعا 1438 قرارداد را با متقاضیان ذخیره سازی خون بندناف منعقد کند افزود: در شرایطی که بعلت بحران کرونا کاهش آمار افراد متقاضی ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف دور از انتظار نبود اما با یاری خداوند، تلاش همه جانبه و آگاهی رسانی عمومی توانستیم گام مثبتی برداریم.

وی عواملی مانند حفاظت فردی از کلیه کارشناسان خونگیر، پرسنل و همکاران بانک خون بندناف رویان در تهران و دفاتر نمایندگی استان ها را از جمله موثرترین اقدامات این مرکز در کسب این موفقیت عنوان کرد و گفت: با اختصاص کلیه لوازم و تجهیزات حفاظت فردی، ضمن حمایت از نیروی انسانی، شاهد عدم اختلال در روند نمونه گیری و روند ذخیره سازی نمونه ها در کلیه مراحل بودیم. 
دکتر مزدگیر با اشاره به ثبت نام اینترنتی متقاضیان ذخیره سازی که باعث کاهش مراجعین حضوری و تسهیل در امر ارائه خدمات شده است نیز  بیان داشت: ثبت نام اینترنتی، پشتیبانی 24 ساعته از تمامی دفاتر نمایندگی از طرف دفتر مرکزی و پوشش دهی همه درخواست های انجام ذخیره سازی خون بندناف حتی برای افرادی که دقیقه 90  برای ذخیره سازی خون بندناف فرزندشان تصمیم گیری می کنند، از دیگر عوامل موثر در این موفقیت بوده است. 

19 استان درخشان ترین کارنامه را در اردیبهشت 99 رقم زدند
مدیر توسعه و تعالی سازمان با بیان اینکه 19 استان درخشان ترین کارنامه را در اریبهشت ماه سال 99 نسبت به اردیبهشت تمامی ادوار گذشته از زمان راه اندازی دفتر نمایندگی تا کنون رقم زده اند گفت: یزد، هرمزگان، مرکزی، مازندران، گلستان، کرمانشاه، کرمان، کردستان، قزوین، سمنان، زنجان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، چهار محال و بختیاری، تهران، بوشهر، آذربایجان غربی، البرز و اردبیل اردیبهشت سال 99 درخشان ترین کارنامه را در روزمه کاری خود از زمان راه اندازی دفتر نمایندگی در استان تا کنون رقم زده اند. 

پایان مطلب/

تصاویر
  • رشد 25 درصدی متقاضیان ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف در اردیبهشت 99
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.