Menu

اخبار

اخبار

برگزیدگان بیستمین کنگره و جشنواره بین‌المللی رویان معرفی شدند
 

برگزیدگان بیستمین کنگره و جشنواره بین‌المللی رویان معرفی شدند

پروفسور جما ایوانس از استرالیا، پروفسور برایان هرمان از آمریکا، پروفسور پتیت هروه از فرانسه و دکتر مهدی توتونچی از ایران؛ به عنوان برگزیدگان بیستمین کنگره بین‌المللی و جشنواره رویان، در سالن همایش‌های رازی معرفی و تقدیر شدند.
پنجشنبه، 07 شهریور 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، پروفسور جما ایوانس رئیس آزمایشگاه بازسازی آندومتر در مرکز بهداشت باروری در موسسه تحقیقاتی هاد سون استرالیا است.
زمینه تحقیقاتی وی بر روی درک چگونگی آماده شدن دیواره رحم در هنگام لانه‌گزینی جنین و همچنین کنترل کننده‌های اصلی در ارتباط بین رحم و جنین متمرکز شده است.
اثر منفی محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته حاصل از چاقی بر باروری زنان به عنوان طرح تحقیقاتی برگزیده این کنگره است.
پروفسور برایان هرمان از آمریکا، دانشیار زیست شناسی باروری در دانشگاه تگزاس و مدیر مرکز ژنومیکس در دانشگاه تگزاس است. وی سه دوره پسا دکترای خود را در سال ۲۰۱۰ در رشته‌های علوم تولید مثل به پایان برد.
بررسی ترنسکریپتوم تک سلولی در سلول اسپرماتوژنیک موش و انسان؛ سلول‌های بنیادی اسپماتوگونیال هتروژن به عنوان طرح برگزیده این محقق است.
پروفسور پتبت هروه از کشور فرانسه، مدیر پژوهش و رئیس بخش در پژوهشگاه ملی تحقیقات پزشکی و بهداشتی فرانسه و عضو انجمن مهندسی بافت اروپا و انجمن اروپایی تحقیقات در زمینه دیابت است.
وی در زمینه کشت سلول‌های بنیادی مزانشیمی، فناوری بیوراکتود، مدل‌های حیوانی کوچک و بزرگ در تحقیقات ارتوپدی و مهندسی زیست پزشکی که مربوط به تقویت بقای سلول و پیوند، پژوهش می‌کند.
عدم تطبیق با کمبود گلوکز و استفاده سریع انرژی ذخیره شده سلول، علت زنده‌مانی اندک سلول‌های بنیادی مزانشیمی پس از پیوند، عنوان مقاله این پژوهشگر در این کنگره است.
دکتر مهدی توتونچی از ایران، در رشته ژنتیک مولکولی در بخش ژنتیک و سلول‌های بنیادی رویان مشغول است. وی در این پژوهشگاه با همکاری گروهی از پژوهشگران موفق به تولید سلول‌های بنیادی پرتوان القایی در ایران شد.‌
استفاده از مطالعات ژنومیک برای درک سازوکارهای موثر در نقایص اسپرم، عنوان مقاله این فرد برگزیده جشنواره رویان بوده است.
۵۰۳ مقاله تحقیقاتی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که از این تعداد، ۶۸ مقاله تحقیقاتی به مرحله دوم راه یافتند و از بین این تعداد هم ۳ مقاله در سطح بین‌المللی و یک مقاله در سطح ملی انتخاب و تقدیر شدند.

پایان مطلب/

تصاویر
  • برگزیدگان بیستمین کنگره و جشنواره بین‌المللی رویان معرفی شدند
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.