Menu

اخبار

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان از بخش پیوند بیمارستان مفید
 

بازدید مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان از بخش پیوند بیمارستان مفید

مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان در بازدید از بخش های خون، انکولوژی و پیوند بیمارستان مفید برای توسعه همکاری های فی مابین مذاکره و رایزنی کردند.
شنبه، 18 خرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، دراین بازدید که با حضور دکتر مرتضی ضرابی مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان، دکتر سعید آبرون مدیر فنی شرکت، دکتر محمدتقی ارزانیان ریاست بخش خون و انکولوژی بیمارستان مفید که از پیشکستوتان هماتولوژی و انکولوژی اطفال هستند و همچنین دکتر بی بی شهین شمسیان مسئول بخش پیوند بیمارستان مفید انجام شد، درباره تعامل و همکاری بیشتر بین شرکت فناوری بن یاخته های رویان و بخش پیوند بیمارستان مفید مذاکراتی انجام شد.

دکتر مرتضی ضرابی در این باره گفت: با توجه به ظرفیت های بیمارستان مفید ما اعلام آمادگی کرده ایم تا در زمینه تامین سلول های بنیادی خونساز برای پیوند در بیماری های اطفال با بیمارستان همکاری داشته باشیم و سلول ها با بهترین کیفیت در اختیار بیمارستان قرارگیرد.

وی افزود: بخش پیوند بیمارستان مفید از مهرماه سال 94راه اندازی شده و دارایی 6 تخت پیوند است و تا کنون بیش از 80 پیوند با استفاده از سلول های بنیادی خونساز به صورت اتولوگ و آلوژن انجام شده که آمار بسیار خوبی است. این بخش با کمک خیرین راه اندازی شده و خوشبختانه تا کنون با انجام  پیوند در بیماری های اطفال کمک زیادی به بیماران داشته است.

 


در این بازدید دکتر شمسیان فوق تخصص خون و سرطان شناسی درباره نمونه هایی که تا کنون از بانک پریفرال و بانک خون بندناف رویان دریافت کرده اند اظهار رضایت کرده و خواستار توسعه همکاری های فی مابین شدند.
دکتر ارزانیان هم با ابراز رضایت از این همکاری بین طرفین بیان داشت: با توسعه همکاری ها امکان انجام پیوند های بیشتر فراهم می شود.
در ادامه ، دکتر ضرابی و دکتر آبرون از بخش اطلاعات پزشکی بیمارستان مفید که مسئولیت آن با دكتر پيمان عشقي است و نمونه های بیماران سرطانی در آن برای انجام تحقیقات پزشکی نگهداری می شود بازدید کردند.

امکان سنجی درمان بیماران هموفیلی با سلول های بنیادی مزانشیم
بازدید از درمانگاه بیماران هموفیلی بخش دیگری از این بازدید بود و زمینه های همکاری برای کمک به درمان این بیماران مورد بخث قرار گرفت و قرار شد درباره مشکلات هموفیلی مخصوصا کودکانی که دچار بیماری های مفصلی می شوند پروژه ای تعریف شود و امکان درمان آنها با سلول های بنیادی مزانشیم مورد بررسی قرار گیرد.
پایان مطلب/
 

تصاویر
  • بازدید مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان از بخش پیوند بیمارستان مفید
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.